• Anonym (Slickare)

Slickad bakifrån!!

Jag har alltid slickat min frus fitta framifrån, men för några veckor sen så börjsde jag slicka henne bakifrån dvs hon står på alla fyra och jag är bakom och slickar hela härligheten. Nu när vi gör på detta viset så har jag även bärjat att slicka henne i rumpan och för oss så har detta varit en kick i sexlivet...tänkte bara höra om vad ni andra tycker om att få er fitta och rumpa slickade bakifrån??

• Svar på tråden Slickad bakifrån!!
  • fröken freja

än en gång en massa snusk. jag tycker det är dags fl tar bort sexforumet då det bara verkar vara en massa feeders dvs en massa folk som vill ha material till sina fantasier. snuskigt anser jag och passar inte in på ett familjeforum.

• Anonym (tjej)

fröken freja skrev 2009-10-05 15:57:56 följande:

än en gång en massa snusk. jag tycker det är dags fl tar bort sexforumet då det bara verkar vara en massa feeders dvs en massa folk som vill ha material till sina fantasier. snuskigt anser jag och passar inte in på ett familjeforum.
    men gå inte in och läs om du stör dig så mycket..
    för övrigt tillhör väl sexlivet oxå familjen..bara för att man har barn etc betyder väl inte att man slutar ha sex...
  • Anonym (Slickare)

Ja hoppas ni får det mysigt...och skönt.jag är med kåt och längtar tills frun kommer hem så vi kan ha sex.....vi började redan igår med att jag slickade henne som jag har beskrivit tidigare, men sen fick vi avbryta det hela efterson lilleman vaknade...så ikväll blir det förhoppningsvis både slick och sug och ett ordentligt knull.................

• Doktorn

Hmm...

Jag tycker att det är dags att FL tar bort alla småsura personer som sitter och smygläser i sex- och samlevnadsforumet och blir arga över att innehållet rör sexuella aspekter av samlivet.
  • Anonym

Hahaha!
    härligt med pryda personer. som sagt, läs inte i den här tråden om den stör dig.
  • Pomea

Haha skojar du eller?
  • Anonym

Allt som man gör bakifrån e nästan skönare tycker jag, bli pullad bakifrån e tex mycket skönare än framifrån.
    så ja, slickad bakifrån e ju också skönt.

• redneck girl

här slickas det från alla håll och kanter.bara trevligt och skönt!

• Anonym

Jag förstår inte riktigt hur man kan vilja slicka nån i rumpan utan att ha tex en kondom för. Hur man än tvättar sig så är det ju inte riktigt rent, bajsrester i munnen är inte så tilltalande. Bakterierna är inte heller så trevliga.

Svar på tråden Slickad bakifrån!!