• Anonym (Slickare)

Slickad bakifrån!!

Jag har alltid slickat min frus fitta framifrån, men för några veckor sen så börjsde jag slicka henne bakifrån dvs hon står på alla fyra och jag är bakom och slickar hela härligheten. Nu när vi gör på detta viset så har jag även bärjat att slicka henne i rumpan och för oss så har detta varit en kick i sexlivet...tänkte bara höra om vad ni andra tycker om att få er fitta och rumpa slickade bakifrån??

• Svar på tråden Slickad bakifrån!!
  • regnbågspappan
    Anonym skrev 2009-10-05 19:42:15 följande:
    fröken freja skrev 2009-10-05 15:57:56 följande:
    Äntligen nån som har vett att säga ifrån. Tack fröken freja!Det som är allra värst är nog att så många av de som har spårat ur är kvinnor. Jag kan inte känna något som helst systerskap med dessa sexgalningar. Fattar ni inte att kärlek är nått fint, nått som ska vårdas, nått som man ska vara tacksam för. Kärlek handlar definitivt inte om att bli slickad i röven.Sen håller jag med fröken freja, sexsnacket bör läggas ner och det bums!Tack för ordet!Stina KarlssonJönköping
    hihihi vilken tillfällighet att Stina bodde i JÖNKÖPING *blink*
  • Anonym (man)
    Anonym skrev 2009-10-06 00:15:26 följande:
    Min man gillar att jag gör det på honom :O men helt ärligt så haaaaatar jag det!
    Varför då?

Är det mest män som slickar. Det verkar så när jag läser tråden.
  • regnbågspappan

än en gång en massa snusk. jag tycker det är dags fl tar bort sexforumet då det bara verkar vara en massa feeders dvs en massa folk som vill ha material till sina fantasier. snuskigt anser jag och passar inte in på ett familjeforum.
    du behöver inte gå in och läsa
  • Anonym
    Cerasus skrev 2009-10-06 09:19:28 följande:
    Kanske inte är så uppdaterad, sist jag ögnade genom en mitt livs novell var det väldigt "gulligt" och ofarligt och antagligen 15-20 år sedan. Får väl skaffa mig nåt nytt referensmaterial då.
    Haha... Du läste inte insändarna med andra ord... måste vara iaf 25år sen när man läste om sexfrågor i den och fick läsa följande... vi är 3 trettionåriga tjejer som haft gruppsex med 3 artonåriga killar och nu är en av oss med barn men vi vet ju inte med vem av killarna... vad skall vi göra?

Mitt livs novell ägde
  • Anonym (Gääärna...)

Det är min dröm...men jag vill ha ett finger i rumpan samtidigt...eller två...gud vad skönt! Din kvinna är lyckligt lottad!

• Anonym (get real)

än en gång en massa snusk. jag tycker det är dags fl tar bort sexforumet då det bara verkar vara en massa feeders dvs en massa folk som vill ha material till sina fantasier. snuskigt anser jag och passar inte in på ett familjeforum.
    och hur tror du barn kommer till då för att kunna bilda en familj???
    storken ?

sex är något av det viktigaste i livet. MER SEX ÅT FOLKET YEEEEY!!
  • Anonym (get real)
    Cerasus skrev 2009-10-06 08:39:16 följande:
    Var ligger det urspårade? Att kvinnor talar om sin sexualitet? Att kvinnor inte längre låtsas vara ointresserade av sex? Att kvinnor njuter av sex och vill prata om det?Vem i hela friden är du att sätta dig på höga hästar och tala om vad som är och inte är kärlek? Sådana som du är en stor anledning till att världen är så ful som den är idag. Trångsynta moralidioter skapar bara ondska, förtryck och lidande för alla de drabbar.Dessutom, den som inte bejakar son sexualitet kan aldrig hävda att de vårdar kärleken för det är helt enkelt inte möjligt.Du verkar ha gått på mitt-livs-novell-bluffen om den rena fina kyska kärleken, men guess what? Den finns inte om man inte förtrycker sig själv och då blir man en sur snipig fördomsfull idiot som sprider moralismer omkring sig.
    kunde inte sagt det bättre själv!! och jag är kvinna!

sen när blev det fel för en tjej att utrrycka sin sexualitet..vi finns inte enbart för att föda barn. åtminstone inte jag!

åhh vad trött jag är på dessa fördomsfulla TRÅKIGA tjejer som bara ligger och suckar i en gnisslig säng 5 minuter en söndag varannan månad! hade nog hängt mig om jag var sådan!
    tack gode gud att jag är en jävligt kåt kvinna!
  • Anonym (nice!!)

Åhh det är så skönt-)
    Älskar när maken slickar ömsom hårt ömson mjukt, vill gärna o ofta att han slickar även där bak, får ofta en eller ett par fingrar med om han inte har smygit fram buttpluggen för då får jag den
    Ger även tillbax så klart med samma mynt=0)

Svar på tråden Slickad bakifrån!!