• Anonym (Slickare)

Slickad bakifrån!!

Jag har alltid slickat min frus fitta framifrån, men för några veckor sen så börjsde jag slicka henne bakifrån dvs hon står på alla fyra och jag är bakom och slickar hela härligheten. Nu när vi gör på detta viset så har jag även bärjat att slicka henne i rumpan och för oss så har detta varit en kick i sexlivet...tänkte bara höra om vad ni andra tycker om att få er fitta och rumpa slickade bakifrån??

• Svar på tråden Slickad bakifrån!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-10-05 18:18:10 följande:
    Jag förstår inte riktigt hur man kan vilja slicka nån i rumpan utan att ha tex en kondom för. Hur man än tvättar sig så är det ju inte riktigt rent, bajsrester i munnen är inte så tilltalande. Bakterierna är inte heller så trevliga.
    brukar du ha bromsspårsrester i ditt cornhål efter du torkat dig? ushc, vilken hemsk hygien du måste ha.

jag brukar tvätta mig ingående med lactacyd, precis innan.

sambon älskar när jag står på alla fyra. då tungknullar kan mig i anus, och slickar överallt. fan, nu blev JAG kåt :P
  • Anonym (Lovely)
    Jag förstår inte riktigt hur man kan vilja slicka nån i rumpan utan att ha tex en kondom för. Hur man än tvättar sig så är det ju inte riktigt rent, bajsrester i munnen är inte så tilltalande. Bakterierna är inte heller så trevliga.
    Later som du har jattekul nar du har sex? Far man gissa? Missionaren med lampan slakt och rakt in i duschen efterat?
  • Anonym

Anonym (Lovely) skrev 2009-10-05 18:25:40 följande:

Later som du har jattekul nar du har sex? Far man gissa? Missionaren med lampan slakt och rakt in i duschen efterat?
    hahahaha, right on!
  • Anonym

Anonym (KvinnaS) skrev 2009-10-05 16:08:27 följande:

Jag älskar det! :)
    Jag älskar kvinnor som älskar det!
    //Kille
  • Anonym (Kvinna YES)

Det är underbart! Och helst med ett finger i rumpan dessutom. Känner mig så härligt utelämnad då. Och som tur är älskar min man det oxå!

Och för den som har ont av att andra älskar sex och vill dela med sig av erfarenheter kan jag bara säga -" Stackars dig, vad du skulle må bättre av att släppa loss"

• redneck girl
    bakterier finns överallt.även i den renaste munnen.jag har aldrig magsjuka,kanske jag är immun efter allt slickande;)
  • Clobberella

fröken freja skrev 2009-10-05 15:57:56 följande:

än en gång en massa snusk. jag tycker det är dags fl tar bort sexforumet då det bara verkar vara en massa feeders dvs en massa folk som vill ha material till sina fantasier. snuskigt anser jag och passar inte in på ett familjeforum.
    Vet du hur barn blir till?
  • Anonym (mysigt)

Att bli slickad bakifrån när man ligger på mage är suveränt o tro mig. .man kommer fan varje gång.. så jävla härligt!! Så ja bakifrån.. är härligt

Jag vill ha sex nu fasiken

• Anonym

fröken freja skrev 2009-10-05 15:57:56 följande:

än en gång en massa snusk. jag tycker det är dags fl tar bort sexforumet då det bara verkar vara en massa feeders dvs en massa folk som vill ha material till sina fantasier. snuskigt anser jag och passar inte in på ett familjeforum.
    Äntligen nån som har vett att säga ifrån. Tack fröken freja!

Det som är allra värst är nog att så många av de som har spårat ur är kvinnor. Jag kan inte känna något som helst systerskap med dessa sexgalningar. Fattar ni inte att kärlek är nått fint, nått som ska vårdas, nått som man ska vara tacksam för. Kärlek handlar definitivt inte om att bli slickad i röven.
    Sen håller jag med fröken freja, sexsnacket bör läggas ner och det bums!

Tack för ordet!
    Stina Karlsson
    Jönköping
  • Clobberella
    Anonym skrev 2009-10-05 19:42:15 följande:
    fröken freja skrev 2009-10-05 15:57:56 följande: Äntligen nån som har vett att säga ifrån. Tack fröken freja! Det som är allra värst är nog att så många av de som har spårat ur är kvinnor. Jag kan inte känna något som helst systerskap med dessa sexgalningar. Fattar ni inte att kärlek är nått fint, nått som ska vårdas, nått som man ska vara tacksam för. Kärlek handlar definitivt inte om att bli slickad i röven. Sen håller jag med fröken freja, sexsnacket bör läggas ner och det bums! Tack för ordet! Stina Karlsson Jönköping
    Jag tror du bör lära dig skillnaden på kärlek och sex.
    Och du kan vara lugn, jag har inget som helst behov av att känna systerskap med dig eller några andra fruntimmer!
Svar på tråden Slickad bakifrån!!