• Anonym (Slickare)

Slickad bakifrån!!

Jag har alltid slickat min frus fitta framifrån, men för några veckor sen så börjsde jag slicka henne bakifrån dvs hon står på alla fyra och jag är bakom och slickar hela härligheten. Nu när vi gör på detta viset så har jag även bärjat att slicka henne i rumpan och för oss så har detta varit en kick i sexlivet...tänkte bara höra om vad ni andra tycker om att få er fitta och rumpa slickade bakifrån??

• Svar på tråden Slickad bakifrån!!
  • Anonym (Sköönt)
    Anonym (nice!!) skrev 2009-10-08 08:00:37 följande:
    Fick mig en omgång i går kväll...tungan var överallt framifrån, bakifrån..hmmm.fingrarna var med mycket, buttpluggen åkte fram + dildon, fick smaka på allt=0)Sen fick jag riktig vara i rumpen, dildos i nr:1 o maken tog buttpluggen...åhh det var sååå nice sov gott sedan kan jag låva..
    Mmm, det lät härligt!
  • Anonym (nice!!)
    Anonym (Sköönt) skrev 2009-10-08 12:31:14 följande:
    Mmm, det lät härligt!
    om det var=0)
  • Anonym

Men herregud. Förstår ni inte att "Stina Karlsson" var ironisk?

• Anonym (grr)

skulle vara tacksam för vilket litet slick som helst, singel som man är. annars ääär ju bakifrån-slick otroligt skönt.....aaaaah *drömmer mig bort till varmare sängar

• Anonym

Jag tycker att turkiska killar är klart bäst. Dels så har dem nästan alltid större snoppar än svenska killar & så älskar dem att slicka sina tjejer bakifrån. Klaga inte på generalisering för jag har ändå en hel del erfarenhet! ;)

• Anonym

grr, vet hur du tänker, jag verkligen älskar att ge oralsex med rätt person.. problemet är väl bara att hitta någon att ge det till

• bodegapeppe

Anonym (grr) skrev 2009-10-08 18:31:15 följande:

skulle vara tacksam för vilket litet slick som helst, singel som man är. annars ääär ju bakifrån-slick otroligt skönt.....aaaaah *drömmer mig bort till varmare sängar
    Va? kan man inte hitta nån här till sånt?
  • Anonym (grr)
    bodegapeppe skrev 2009-10-08 22:17:37 följande:
    Anonym (grr) skrev 2009-10-08 18:31:15 följande:
    Va? kan man inte hitta nån här till sånt?
    haha kan man säkert Du kanske har nåt tips på hur man hittar nån vettig, icke i förhållande, lagom ålder, lagom attraktiv man kan roa sig med? :-P
  • Mattean

Älskar att gå ner på en tjej som är nyrakad eller välansad och få slicka henne samtidigt som man pullar henne :) i vilket av hålen som helst :)

Skulle gärna själv bli slickad i rumpan, tyvärr så har man inte fått prova det :( men det kommer nångång......

• Anonym (rumpslick)

Min kille slickar allt...gärna något finger inne i vilket hål som helst...men guuuud vad skönt det är att bli slickad...leka med tungan runt analen...suga mjukt på läpparna...ååååå!!!!!
    Och själklart tackar jag genom att suga slicka honom...ibland blir det en slick för honom också vid analen...och ett finger inne....
    Mera slick o njut i sängen....njut av varandras kroppar!!!!

Svar på tråden Slickad bakifrån!!