• Anonym (Slickare)

Slickad bakifrån!!

Jag har alltid slickat min frus fitta framifrån, men för några veckor sen så börjsde jag slicka henne bakifrån dvs hon står på alla fyra och jag är bakom och slickar hela härligheten. Nu när vi gör på detta viset så har jag även bärjat att slicka henne i rumpan och för oss så har detta varit en kick i sexlivet...tänkte bara höra om vad ni andra tycker om att få er fitta och rumpa slickade bakifrån??

• Svar på tråden Slickad bakifrån!!
  • Wasberg

Men lilla Fröken Freja

är man frireligös eller bara allmänt pryd behöver man ju inte gå in i forumet.

du vet yttrandefrihet är en rätt bra grej.....och censur har väl aldrig fungerat ?

• Anonym (((jag vill med)))

Jag älskar det och jag är tjej...
    dessvärre så vill min "man" inte göra det och inte heller ge mig vanligt hederligt oralsex då hans ex var "äcklig" och "luktade illa" så han säger att han inte blir upphetsad av det för att han är rädd för att uppleva det igen...

Men jag då?? Jag är inte äcklig, är alltid nyduschad och nyrakad...jag gillar det och jag saknar det efter 2år utan någon tunga alls och inte får jag några fingrar där bak heller....

Vad gör man???? Jag längtar så mkt så att jag skulle kunna ha nån vid sidan om bara för att få uppleva oralsex och analpluggar oah allt vad det nu är....åååååå....jag älskar ju karln...

(skulle aldrig vara otrogen/ha nån vid sidan om) men jag vet inte om jag stannar i det här heller om allt ska jämföras med hans ex....

• Anonym (Sköönt)

Det är väldigt nice! Maken gör det varje gång vi har sex, trots att han inte får ens häften tillbaka Förra veckan överraskade han mig med en ny dubbeldildo, en för fittan och en för häcken. Tog typ 2 sek att komma när han använde den och tungan!

• Anonym (((jag vill med)))

Anonym (Sköönt) skrev 2009-10-07 13:12:26 följande:

Det är väldigt nice! Maken gör det varje gång vi har sex, trots att han inte får ens häften tillbaka Förra veckan överraskade han mig med en ny dubbeldildo, en för fittan och en för häcken. Tog typ 2 sek att komma när han använde den och tungan!
    Blir sååå avis!!
    Härligt att få det man vill ha dock! Glad för din skull!! :D
  • Anonym (Sköönt)
    Anonym (((jag vill med))) skrev 2009-10-07 13:16:07 följande:
    Anonym (Sköönt) skrev 2009-10-07 13:12:26 följande: Blir sååå avis!! Härligt att få det man vill ha dock! Glad för din skull!! :D
    Ja vi har piffat tillsexlivet "på äldre dar"kan man säga. Efter 15 år tillsammans och tre barn behöver man hotta upp stämningen lite. Tycker din man är taskig om han använder sitt ex som enda argument till att inte vilja göra saker med dig.. Köp dig ett par dildos och ha skönt med dig själv! 
  • Anonym

Jag hoppas på att min sambo ska upptävka att jag är väldigt sugen på rumpan. Det är inte ofta vi har analsex men aj lav it!

• Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2009-10-07 14:43:40 följande:
    Jag hoppas på att min sambo ska upptävka att jag är väldigt sugen på rumpan. Det är inte ofta vi har analsex men aj lav it!
    är du tjej eller kille..? om du är kille så kan du väl försiktigt närma dig, du lär märka om hon inte är intresserad..

är du tjej kan du väl ta dit hans fingrar , och det lär märkas om han inte är sugen på det...
  • Agent 355

eh, jag tror att man kan utgå ifrån att inlägg #29 "stina karlsson, jönköping" var sarkastiskt menat. starka hintar; som ansaknaden av systerskap gentemot sexgalningar & att hon lägger till sitt namn samt bostadsort (sveriges jerusalem) för att sen posta som anon...

• Anonym (nice!!)

Fick mig en omgång i går kväll...tungan var överallt framifrån, bakifrån..hmmm.
    fingrarna var med mycket, buttpluggen åkte fram + dildon, fick smaka på allt=0)
    Sen fick jag riktig vara i rumpen, dildos i nr:1 o maken tog buttpluggen...åhh det var sååå nice sov gott sedan kan jag låva..

• Anonym (Blyger)

Hmm... detta känns som något jag verkligen skulle vilja prova!! :P

Svar på tråden Slickad bakifrån!!