• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Damien och Adrian

Hej i tråden förresten! Dödstrött efter att ha ammat för många ggr i natt, Adrian vaknade varannan timme... usch,tur han inte är sån jämt - det var Damien, han körde slut på mig...

Shoppade lite igår på T, det här var et härligt och behövligt fynd, D blir så kall när vi promenerar med vagn, han har vinterjacka och jeans oftast. Dessa blir perfekta på:

http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=101418719

Mer till Damien:

http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=101998799

http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=101548065

Nu i veckan skickas äntligen mina helikoptertröjor från redbarnet och dessutom hade danskan köpt  på sig en del på salgen så jag fick även köpa en leksaksbiltröja st 80, en verktygströja st 86 och en racerbilströja st 86 (ni vet den med gul stjärnärm från 2006).

Köpte också, dagen före salgen, mer el mindre av misstag (la rätt låga bud jag inte trodde skulle hålla) 2 st nya molosuiiter, dels dalmatinersuit och dels folkasuiten (röda) båda st 80, för totalt 330 kr inkl frakt. Sedan har ju Smultron fixat en cuba carsbyxa st 68 till mig.

Så lite salgshopping blev det allt på olika vägar!

stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • SmillaMilla
    Damien och Adrian skrev 2009-11-10 11:06:48 följande:
    Hej i tråden förresten! Dödstrött efter att ha ammat för många ggr i natt, Adrian vaknade varannan timme... usch,tur han inte är sån jämt - det var Damien, han körde slut på mig... Shoppade lite igår på T, det här var et härligt och behövligt fynd, D blir så kall när vi promenerar med vagn, han har vinterjacka och jeans oftast. Dessa blir perfekta på: www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10141... Mer till Damien: www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10199... www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10154... Nu i veckan skickas äntligen mina helikoptertröjor från redbarnet och dessutom hade danskan köpt  på sig en del på salgen så jag fick även köpa en leksaksbiltröja st 80, en verktygströja st 86 och en racerbilströja st 86 (ni vet den med gul stjärnärm från 2006). Köpte också, dagen före salgen, mer el mindre av misstag (la rätt låga bud jag inte trodde skulle hålla) 2 st nya molosuiiter, dels dalmatinersuit och dels folkasuiten (röda) båda st 80, för totalt 330 kr inkl frakt. Sedan har ju Smultron fixat en cuba carsbyxa st 68 till mig. Så lite salgshopping blev det allt på olika vägar!
    Åhhh wow vilka fynd du gjort. Grattis.
  • Tjollabolla
    Damien och Adrian skrev 2009-11-10 11:06:48 följande:
    Hej i tråden förresten! Dödstrött efter att ha ammat för många ggr i natt, Adrian vaknade varannan timme... usch,tur han inte är sån jämt - det var Damien, han körde slut på mig...Shoppade lite igår på T, det här var et härligt och behövligt fynd, D blir så kall när vi promenerar med vagn, han har vinterjacka och jeans oftast. Dessa blir perfekta på:www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10141...Mer till Damien:www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10199...www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10154...Nu i veckan skickas äntligen mina helikoptertröjor från redbarnet och dessutom hade danskan köpt  på sig en del på salgen så jag fick även köpa en leksaksbiltröja st 80, en verktygströja st 86 och en racerbilströja st 86 (ni vet den med gul stjärnärm från 2006). Köpte också, dagen före salgen, mer el mindre av misstag (la rätt låga bud jag inte trodde skulle hålla) 2 st nya molosuiiter, dels dalmatinersuit och dels folkasuiten (röda) båda st 80, för totalt 330 kr inkl frakt. Sedan har ju Smultron fixat en cuba carsbyxa st 68 till mig. Så lite salgshopping blev det allt på olika vägar!
    Men fick dudom att skicka till sverige?! Dom ville inte skicka till mig
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Damien och Adrian
    SmillaMilla skrev 2009-11-10 11:10:48 följande:
    Åhhh wow vilka fynd du gjort. Grattis.
    Tack jag är jätteglad. Några saker som saknades i garderoberna.
    Tjollabolla skrev 2009-11-10 11:12:05 följande:
    Men fick dudom att skicka till sverige?! Dom ville inte skicka till mig
    Nej, det gjorde de inte. Men jag blev så depserat att jag frågade en tjej på TS som jag handlat mkt av tidigare och hon gick med på att köpa dem åt mig.  Sktidyrt förstås - kläderna var dyra i förstaläget och sedan frakt till henne sedan vidare till mig... de kostar mig runt 1000 kr  - en body och en tröja... Nu fick hon ju sålt lite till mig av salgkläder också, så kanske portot inte blir så himla dyrt iaf.
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-11-10 10:40:15 följande:
    Fiiiina kombosar i bt! O så söta tjejer förståss!
    Åhhh tack snälla du Måste ta foto på kjolen när den syns bakif¨ån sen med finna vante på baken jättegulligt {#lang_emotions_heart}
  • Damien och Adrian

Idag ska vi kika på HUUUUUUUUUUUUUUS!!!!! *exalterad*

Dagens hus är det vi hoppas mest på, jag har inrett och renoverat detta stackars hus i mina tankar dygnet runt i en vecka nu, när jag ammar om natten så börjar tankarna vandra till huset också.. Huset kan bli billigt och har stora ytor ute och inne och är hyfsat renoverat i allt utom badrum, men vi ska ändå göra spaavdelning med bubbelkar så det gör vi om i så fall innan vi flyttar in. ev gör vi ett nytt kök med, vill ha något trendigt med köksö alla kan trängas runt och baka och göra julgodis.

• Tjollabolla
    Damien och Adrian skrev 2009-11-10 11:17:13 följande:
    Tack jag är jätteglad. Några saker som saknades i garderoberna. Nej, det gjorde de inte. Men jag blev så depserat att jag frågade en tjej på TS som jag handlat mkt av tidigare och hon gick med på att köpa dem åt mig.  Sktidyrt förstås - kläderna var dyra i förstaläget och sedan frakt till henne sedan vidare till mig... de kostar mig runt 1000 kr  - en body och en tröja... Nu fick hon ju sålt lite till mig av salgkläder också, så kanske portot inte blir så himla dyrt iaf.
    Oj, ja det blev dyrt!

Lycka till med huset! Spännande!!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15