• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-10 10:16:40 följande:
    Godmorgon *trött*
    HEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ

Hur har det gått? Hur mår du????
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-11-10 10:40:37 följande:
    HEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ Hur har det gått? Hur mår du????
    Tro mig...du vill inte veta...är så jävla trött på sjukvården nu så jag ger upp. Kom hem kl.01 inatt
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-10 10:42:48 följande:
    Tro mig...du vill inte veta...är så jävla trött på sjukvården nu så jag ger upp. Kom hem kl.01 inatt
    JOOOOOOOOOO jag vill vet!

Har ju tänkt på dig.
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-11-10 10:43:22 följande:
    JOOOOOOOOOO jag vill vet! Har ju tänkt på dig.
    Kom in kl.17 till jourcentralen. De tar nya prover som visar samma låga blodvärde men dessutom en förhöjd sänka, läkaren lyssnar på mina lungor igen eftersom jag är så tungandad och hög puls och skickar då vidare mig till akuten för att ta ett blodprov där som visar om det kan finnas proppar i lungorna! Skrämmer upp mig rejält...jag kommer dit och de tar dessa blodprover, o då ligger värdet på det precis på gränsen att det sannolikt är proppar så då blev det låååång väntan o så blev det först vanlig lungröntgen o sen skiktröntgen med kontrastvätska.
    jag gjorde verkligen allt för att tala mig ur den där lungröntgen...det är ju farligt för bebisen!! Men de ansåg att de ev. propparna var farligare o ville inte lyssna på mig när jag sa att jag är så tungandad o yr m.m pga blodvärdet...

O ja...självklart fanns där inga jävla proppar!!! Så efter 8 timmar fick jag äntligen åka hem, o fortfarande ingen hjälp mot det jag faktiskt kom in för utan blodvärdet skulle mvc ta hand om sa dom!!!
    *SUCK*
  • Plummy
    Zvartaliljan skrev 2009-11-10 10:49:28 följande:
    Kom in kl.17 till jourcentralen. De tar nya prover som visar samma låga blodvärde men dessutom en förhöjd sänka, läkaren lyssnar på mina lungor igen eftersom jag är så tungandad och hög puls och skickar då vidare mig till akuten för att ta ett blodprov där som visar om det kan finnas proppar i lungorna! Skrämmer upp mig rejält...jag kommer dit och de tar dessa blodprover, o då ligger värdet på det precis på gränsen att det sannolikt är proppar så då blev det låååång väntan o så blev det först vanlig lungröntgen o sen skiktröntgen med kontrastvätska.jag gjorde verkligen allt för att tala mig ur den där lungröntgen...det är ju farligt för bebisen!! Men de ansåg att de ev. propparna var farligare o ville inte lyssna på mig när jag sa att jag är så tungandad o yr m.m pga blodvärdet...O ja...självklart fanns där inga jävla proppar!!! Så efter 8 timmar fick jag äntligen åka hem, o fortfarande ingen hjälp mot det jag faktiskt kom in för utan blodvärdet skulle mvc ta hand om sa dom!!!*SUCK*
    Stackare Du har det inte lätt du .. Hur mår du idag? Kram
  • SmillaMilla
    Kom in kl.17 till jourcentralen. De tar nya prover som visar samma låga blodvärde men dessutom en förhöjd sänka, läkaren lyssnar på mina lungor igen eftersom jag är så tungandad och hög puls och skickar då vidare mig till akuten för att ta ett blodprov där som visar om det kan finnas proppar i lungorna! Skrämmer upp mig rejält...jag kommer dit och de tar dessa blodprover, o då ligger värdet på det precis på gränsen att det sannolikt är proppar så då blev det låååång väntan o så blev det först vanlig lungröntgen o sen skiktröntgen med kontrastvätska. jag gjorde verkligen allt för att tala mig ur den där lungröntgen...det är ju farligt för bebisen!! Men de ansåg att de ev. propparna var farligare o ville inte lyssna på mig när jag sa att jag är så tungandad o yr m.m pga blodvärdet... O ja...självklart fanns där inga jävla proppar!!! Så efter 8 timmar fick jag äntligen åka hem, o fortfarande ingen hjälp mot det jag faktiskt kom in för utan blodvärdet skulle mvc ta hand om sa dom!!! *SUCK*
    Gahhhhh är de helt galna eller???

Och bvc tanten sa att du bara skulle ta brustabletter? Byt då bvc tant. så här kna du ju inte ha det!
  • Damien och Adrian
    Kom in kl.17 till jourcentralen. De tar nya prover som visar samma låga blodvärde men dessutom en förhöjd sänka, läkaren lyssnar på mina lungor igen eftersom jag är så tungandad och hög puls och skickar då vidare mig till akuten för att ta ett blodprov där som visar om det kan finnas proppar i lungorna! Skrämmer upp mig rejält...jag kommer dit och de tar dessa blodprover, o då ligger värdet på det precis på gränsen att det sannolikt är proppar så då blev det låååång väntan o så blev det först vanlig lungröntgen o sen skiktröntgen med kontrastvätska.jag gjorde verkligen allt för att tala mig ur den där lungröntgen...det är ju farligt för bebisen!! Men de ansåg att de ev. propparna var farligare o ville inte lyssna på mig när jag sa att jag är så tungandad o yr m.m pga blodvärdet...O ja...självklart fanns där inga jävla proppar!!! Så efter 8 timmar fick jag äntligen åka hem, o fortfarande ingen hjälp mot det jag faktiskt kom in för utan blodvärdet skulle mvc ta hand om sa dom!!!*SUCK*
    stackare! Hoppas du mår bättre idag?
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Zvartaliljan
    Plummy skrev 2009-11-10 10:55:41 följande:
    Stackare Du har det inte lätt du .. Hur mår du idag? Kram
    Fortfarande lika trött, yr, tungandad o hostig, huvudvärk m.m
    Fick ju liksom ingen hjälp med nåt igår...har förmodligen en begynnande lunginflammation trodde de eftersom proverna visade  så, men de ville inte medicinera.
    SmillaMilla skrev 2009-11-10 10:57:10 följande:
    Gahhhhh är de helt galna eller??? Och bvc tanten sa att du bara skulle ta brustabletter? Byt då bvc tant. så här kna du ju inte ha det!
    Nej jag börjar bli rejält trött på detta nu...har god lust att ringa min förra läkare som jag hade innan jag flyttade hit till Karlskrona...han har ju skrivit ut järnsprutor åt mig sen jag var 12 så han gör det säkert bara jag ringer...men ska till mvc o prata med dom imorgon först, för några jävla brustabletter hjälper inte när man inte kan ta upp b12 o järn!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15