Plummy skrev 2009-11-10 09:27:47 följande:
Hej på er alla! Ser att en del är förkylda..trist! Här mår vi bra förutom lilla Olle som har en rinnande snornäsa. Vad mycket fint ni handlat på salgen.. blir så avis!Nu sitter jag i min ensamhet och kikar lite, Olle sover ute i vagnen o Signe hälsar på sin mormor en sväng och ja stora Tilda är på sexårs. Själv är jag så shoppingsugen. Finns det nåt roligt erbjudande nu? Hade förresten fått mail att Funkybaby lägger ner.. tråkigt! Jag har verkligen gillat den shopen!
Är också avis på alla som åkt på salgen men snälla goa Everlonn shoppade ju en del fint till mig så nu är jag nöjd ändå

Tjollabolla skrev 2009-11-10 09:28:41 följande:
Namnnappar har vi oxå, dom ÄLSKAR dom på dagis! Milo har oxå bara nappen när han sover på dagis, hemma vill han ha den konstant. Jag är SÅÅÅ trött på den, men han lär inte gå att få nappfri på ett bra tag...
De verkar kanon!! Så bra att slippa förväxlingar

Felicia vill också ha sin jämt men jag gömmer dom så får hon den när hon ska sova eller om hon skulle bli jätteledsen eller så

Greksmurfen skrev 2009-11-10 09:31:18 följande:
hmm namnnapp det vore ngt kanske till max med=)...men han e kräsen när det kommer till nappar vill bara ha mam nappar=S..finn den modellen tro??
På "namnnappen" fanns flera olika modeller