• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-11-10 08:30:14 följande:
    Jaa Stackars liten make..Jag måste nog vårda honom lite bättre tror jag
    Ja det är dax att bada igen nu tror jag hi hi
  • nikki2006
    Greksmurfen skrev 2009-11-10 09:17:04 följande:
    hej hej..du kan ju köpa sådana där hmmm namnband tro ja det heter å sy ppå insidan så slipper du skriva i dem.. tro det blir att beställa sådana till maxen..snyft måste rensa maxens garderob.. stl 80 suitar å bodysar e för korta i armarna =(... vill itne... finaste printen ligger ju där...inkl cartton, å birdie=(
    80 åhhhh herre gud jag som tyckte jag var galen Härliga pengar på t{#lang_emotions_dreamer}
    Då har du råd att köpa massor avnytt ju
  • nikki2006

Hej hej
    ALLA NI SOM VILLE VARA MED PÅ BLOMMAN TILL BUBBLANS MAMMA SNÄLLA SÄTT IN PENGAR IDAG SÅ VI KAN SKICKA DEN I SLUTET PÅ VECKAN{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_sunny}

• FL Lisa
    Greksmurfen skrev 2009-11-10 09:31:18 följande:
    hmm namnnapp det vore ngt kanske till max med=)... men han e kräsen när det kommer till nappar vill bara ha mam nappar=S..finn den modellen tro??
    yes det finns det!! Min son tar också bara dom och jag blev såååå glad när jag hittade namnnappar från dom
  • Greksmurfen
    FL Lisa skrev 2009-11-10 09:35:24 följande:
    yes det finns det!! Min son tar också bara dom och jag blev såååå glad när jag hittade namnnappar från dom
    länk??=)
    nikki2006 skrev 2009-11-10 09:34:30 följande:
    Hej hej ALLA NI SOM VILLE VARA MED PÅ BLOMMAN TILL BUBBLANS MAMMA SNÄLLA SÄTT IN PENGAR IDAG SÅ VI KAN SKICKA DEN I SLUTET PÅ VECKAN
    satte in i går så du bör ha dem idag eftersom vi hade olika banker=)
    nikki2006 skrev 2009-11-10 09:32:46 följande:
    80 åhhhh herre gud jag som tyckte jag var galen Härliga pengar på t Då har du råd att köpa massor avnytt ju
    hmmm jo iof e det pengar på T men jag har så extreeeemt svårt å sälja finaste molo.. men men jag kan ju inte hamstra allt... å vill faktiskt inte låtabrorsonen få ärva allt heller...vi har lite olika prioriteringar när de kommer till kläder å hon e inte rädd om dem heller kan ja säga =S..

tjejer en fråga ser detta ok ut att ha på maxen idag... har aldrig haft långtröja under..
    www.facebook.com/photo.php
    mamma till Maximilian född 081028
  • nikki2006
    Greksmurfen skrev 2009-11-10 09:41:21 följande:
    länk??=) satte in i går så du bör ha dem idag eftersom vi hade olika banker=) hmmm jo iof e det pengar på T men jag har så extreeeemt svårt å sälja finaste molo.. men men jag kan ju inte hamstra allt... å vill faktiskt inte låtabrorsonen få ärva allt heller...vi har lite olika prioriteringar när de kommer till kläder å hon e inte rädd om dem heller kan ja säga =S.. tjejer en fråga ser detta ok ut att ha på maxen idag... har aldrig haft långtröja under..www.facebook.com/photo.php?pid=3479076
    Jag har sett  din peng tack{#lang_emotions_sunny}
  • solouniko
    nikki2006 skrev 2009-11-10 09:34:30 följande:
    Hej hejALLA NI SOM VILLE VARA MED PÅ BLOMMAN TILL BUBBLANS MAMMA SNÄLLA SÄTT IN PENGAR IDAG SÅ VI KAN SKICKA DEN I SLUTET PÅ VECKAN
    Jag satte in igår så jag hoppas de kom rätt

Godmorgon! Milla bjöd på sovmorgon idag igen till 9.20, skönt! Men den här gamle mamman är TRÖTT ändå. Typiskt! Har tagit itu med lite klädrensning också och fick ut liiiite på T igår, måste fortsätta idag. Hoppas på fin salgpost i lådan idag också förreten, bara det gör ju hela dagen!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • FL Lisa
    Greksmurfen skrev 2009-11-10 09:41:21 följande:
    hmmm jo iof e det pengar på T men jag har så extreeeemt svårt å sälja finaste molo.. men men jag kan ju inte hamstra allt... å vill faktiskt inte låtabrorsonen få ärva allt heller...vi har lite olika prioriteringar när de kommer till kläder å hon e inte rädd om dem heller kan ja säga =S.. tjejer en fråga ser detta ok ut att ha på maxen idag... har aldrig haft långtröja under.. www.facebook.com/photo.php
    www.mambaby.com/ueber_die_produkte-schnuller-mam_individuell_6-36,11280,RefStoryID__74.html

verkar dock inte finnas i latex längre (fanns när jag beställde) men det kanske inte är något problem.
    Här kan man läsa om det
    www.bambino-mam.se/bambinomam/mam-produkter/produkter/sug-tr/personliga-nappar/20605-mam-personlig-napp

Kan tyvärr inte komma med åsikt om kläderna för jag ser inget när jag klickar på länken...men jag antar att det är för att vi inte är vänner på facebook
  • nikki2006
    solouniko skrev 2009-11-10 09:44:35 följande:
    Jag satte in igår så jag hoppas de kom rätt Godmorgon! Milla bjöd på sovmorgon idag igen till 9.20, skönt! Men den här gamle mamman är TRÖTT ändå. Typiskt! Har tagit itu med lite klädrensning också och fick ut liiiite på T igår, måste fortsätta idag. Hoppas på fin salgpost i lådan idag också förreten, bara det gör ju hela dagen!
    Jadå har sett dem{#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15