• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Fiffa5
    Buttelina skrev 2009-11-14 18:08:43 följande:
    grön/mint. visst köpte du dina på lillamirakel?? då är det grön/mint du har
    OJ, minns inte alls var jag köpte dem. Var ett av mina första inköp när jag hamnade i den här tråden, fastnade i julkalendershoppingen ... Men den ser ju likadan ut som den på din bild, så grön/mint måste det vara då Tack!
  • Buttelina
    Fiffa5 skrev 2009-11-14 18:29:00 följande:
    OJ, minns inte alls var jag köpte dem. Var ett av mina första inköp när jag hamnade i den här tråden, fastnade i julkalendershoppingen ... Men den ser ju likadan ut som den på din bild, så grön/mint måste det vara då Tack!
    hahah jag minns att du köpte den där {#lang_emotions_cool}. jag var nära på att köpa en sån därifrån jag med
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Fiffa5
    Buttelina skrev 2009-11-14 18:31:35 följande:
    hahah jag minns att du köpte den där . jag var nära på att köpa en sån därifrån jag med
    Hehe, vilket minne!!!
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:25:04 följande:
    Tack snälla Kan fota dem i morgon, dom e såååå fina!! *vila va det*
    Gömm inte att skicka ditt konto nummer sedan när du har ork. Vill betala mina synder
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:03:49 följande:
    Hittade ingen ny bildis hade tänkt skriva detta där så det syns lite mer.. TACK ALLA UNDERBARA SNÄLLA TJEJER FÖR DOM FINA FINA BLOMMORNA!! BLEV SÅ OTROLIGT RÖRD ÖVER OMTANKEN FRÅN ER! HAR SAGT DET FÖRR Å SÄGER DET IGEN.. LÖÖÖÖÖÖÖÖV JO Rosorna luktar helt underbart gott ska ni veta, min favoritblomma!! Tack snälla snälla ni!! Ni är bästast i hela världen!!
    {#lang_emotions_kiss}  {#lang_emotions_flower}
    * 3 underbara busfrön *
  • malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:03:49 följande:
    Hittade ingen ny bildis hade tänkt skriva detta där så det syns lite mer..TACK ALLA UNDERBARA SNÄLLA TJEJER FÖR DOM FINA FINA BLOMMORNA!! BLEV SÅ OTROLIGT RÖRD ÖVER OMTANKEN FRÅN ER! HAR SAGT DET FÖRR Å SÄGER DET IGEN.. LÖÖÖÖÖÖÖÖV JORosorna luktar helt underbart gott ska ni veta, min favoritblomma!!Tack snälla snälla ni!!Ni är bästast i hela världen!!
    Varsågod :) Så bra att du tyckte om rosorna .. Va sååå svårt att välja vad jag skulle välja..
    Så bra att dom blev bra..
    Och hoppas du blir bättre snart {#lang_emotions_heart}
  • Pepper79

Hej tjejer!

Här var det lugnt, men så är det ju lördagkväll också. Har inte hunnit titta in sedan salgen, haft tokmycket att göra. Men nu sover Aline och sambon är i Köpenhamn så honom väntar jag inte hem förrän i natt nång gång .

Ser redan fram emot våren och hoppas på molo salg då också.

(¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • LJ2
    Pepper79 skrev 2009-11-14 19:43:57 följande:
    Hej tjejer! Här var det lugnt, men så är det ju lördagkväll också. Har inte hunnit titta in sedan salgen, haft tokmycket att göra. Men nu sover Aline och sambon är i Köpenhamn så honom väntar jag inte hem förrän i natt nång gång . Ser redan fram emot våren och hoppas på molo salg då också.
    Jag har redan räknat med salg *längtar med dit*
    o pratade med syrran idag, som ska med då..
    såå. det måste bli det..

ja, alla har nog ett liv verkar det som??? {#lang_emotions_surprised}

har knappt varit inne på hela veckan. e totalt slut på dagarna ju!!!
    upp strax efter fem, jobb börjhar 6, lyfter väl totalt runt.. 1,5 ton om dagen? så helt slut..
    o sen hämta barn, handla (innan jag hämtar dom om jag hinner, annars 2 eller 3 trötta barn med mig) o sen laga mat, disk, badas, nattas, o sen.. däcka i soffan halv åtta??
    oj då..
    annars e jag så trött att jag väntar på att klockan ska bli nio så jag kan sova med rent samvete.. kan ju inte somna halv åtta!! då vaknade jag 2 på natten, klarvaken!!

men men.. vänjer mig nog..
    2 veckor jobb efter 3,5 år hemma o "tidiga" mornar på sju-halv åtta
    men det funkar nog snart igen.. blir nog lite piggare snart, bara tiderna börjar komma in i kroppen ordentligt..

hmm.. skönt o jobba igen, men saknar mina mornar

*bjuder på marabou choklad, nån som vill ha?*
    * 3 underbara busfrön *
  • Morty
    Pepper79 skrev 2009-11-14 19:43:57 följande:
    Hej tjejer! Här var det lugnt, men så är det ju lördagkväll också. Har inte hunnit titta in sedan salgen, haft tokmycket att göra. Men nu sover Aline och sambon är i Köpenhamn så honom väntar jag inte hem förrän i natt nång gång . Ser redan fram emot våren och hoppas på molo salg då också.
    Hej!

Jag längtar till våren oxå samt salg. Men först vill jag se allt nytt som Molo kommer med.

*barnen sover nu och maken är ute i garaget och gör service på min bil å jag surfar *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15