• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • LJ2
    SmillaMilla skrev 2009-11-14 21:00:55 följande:
    lärospel då säger jag nintendo. Finns massor sådant. Även Hello kitty som kanske är poppis?
    hmm.. har mest haft tankarna ditåt.. hon har provat det där.. hmm.. bowling o sånt som fanns på nåt spel?
    o det va kul.. tror det va wii ?
    hello kitty skulle nog va kul =))
    vad kostar spel?
    hittade dansmatta på t, va kostar såna nya?
    ska söka på typ elgiganten eller nåt.. tips på andra billiga ställen?

ska köpa en dyrare sak i år ist. har bett om i flera år att andra ska köpa ett paket var åt barnen, men de lyssnar inte..
    så nu har vi tröttnat.. ett liitet paket i strumpan på morgonen, o sen ETT paket som de kommer ha roligt med, lite dyrare ist för fler små.. o köper man konsollen, så köper jag självklart ett spel till!! fast allt i ett paket...

funderar på¨att ge på morgonen ist? de får ju massor senare efter kalle.. så kanske uppskattar på annat sätt?
    nån som har erfarenhet av det?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Pepper79 skrev 2009-11-14 21:03:07 följande:
    Låter ju som en bra plan

ja.. o när de smakat liite för mycket öl, o vi kommer hem första dagen med fulla kassar, så ber vi om mer pengar med lite flörtiga ögon, då e de glada o generösa ( o fyllek**a)..
    o sen så ligger de bakis andra dagen o sover, o vi åker på salg igen o gör av med deras sista pengar.. sen kör vi hem, o de sover i baksätet..
    låter kanon
    * 3 underbara busfrön *
  • SmillaMilla
    LJ2 skrev 2009-11-14 21:10:29 följande:
    hmm.. har mest haft tankarna ditåt.. hon har provat det där.. hmm.. bowling o sånt som fanns på nåt spel? o det va kul.. tror det va wii ? hello kitty skulle nog va kul =)) vad kostar spel? hittade dansmatta på t, va kostar såna nya? ska söka på typ elgiganten eller nåt.. tips på andra billiga ställen? ska köpa en dyrare sak i år ist. har bett om i flera år att andra ska köpa ett paket var åt barnen, men de lyssnar inte.. så nu har vi tröttnat.. ett liitet paket i strumpan på morgonen, o sen ETT paket som de kommer ha roligt med, lite dyrare ist för fler små.. o köper man konsollen, så köper jag självklart ett spel till!! fast allt i ett paket... funderar på¨att ge på morgonen ist? de får ju massor senare efter kalle.. så kanske uppskattar på annat sätt? nån som har erfarenhet av det?
    Googlar just nu massor på spel. Tycker hör o häpnar att ellos verkar ha en bra spel hörna. Här finns wii:

www.ellos.se/ListPage/Category.aspx
  • LJ2
    SmillaMilla skrev 2009-11-14 21:16:37 följande:
    Googlar just nu massor på spel. Tycker hör o häpnar att ellos verkar ha en bra spel hörna. Här finns wii: www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryI...
    oj.. tack =))

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=260273&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
    detta måste ju finnas NÅT spel hon gillar i ??
    o såg nåt med sång, men från 12 år.. hmm.. undra om hon e för liten? hon kan mååånga låtar på radion.. ?
    hmm.. dans.. 'letar*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    LJ2 skrev 2009-11-14 21:19:09 följande:
    oj.. tack =)) www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...= detta måste ju finnas NÅT spel hon gillar i ?? o såg nåt med sång, men från 12 år.. hmm.. undra om hon e för liten? hon kan mååånga låtar på radion.. ? hmm.. dans.. 'letar*
    hittade dans med
    * 3 underbara busfrön *
  • SmillaMilla
    LJ2 skrev 2009-11-14 21:19:09 följande:
    oj.. tack =)) www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...= detta måste ju finnas NÅT spel hon gillar i ?? o såg nåt med sång, men från 12 år.. hmm.. undra om hon e för liten? hon kan mååånga låtar på radion.. ? hmm.. dans.. 'letar*
    Vad tror du om singstar då?

Sonen går ofta över till grannarna o sjunger. Kommer sedan hem o sjunger (ropar) "hard rock halelulia".
  • LJ2
    SmillaMilla skrev 2009-11-14 21:21:42 följande:
    Vad tror du om singstar då? Sonen går ofta över till grannarna o sjunger. Kommer sedan hem o sjunger (ropar) "hard rock halelulia".
    haha
    helt rätt.. *älskar hårdrock*

hmm.. e det till wii?
    *kan inget ju*
    har ps 1 o 2 hemma kan jag kanske tillägga.. {#lang_emotions_embarassed}
    o kan inget ändå..
    * 3 underbara busfrön *
  • SmillaMilla
    LJ2 skrev 2009-11-14 21:28:19 följande:
    haha helt rätt.. *älskar hårdrock* hmm.. e det till wii? *kan inget ju* har ps 1 o 2 hemma kan jag kanske tilläga.. o kan inget ändå..
    Det verkar vara till playstation 2. Kolla här:

www.ellos.se/ListPage/Search.aspx&ConceptStoreCategoryId=
  • SmillaMilla
    LJ2 skrev 2009-11-14 21:28:19 följande:
    haha helt rätt.. *älskar hårdrock* hmm.. e det till wii? *kan inget ju* har ps 1 o 2 hemma kan jag kanske tillägga.. o kan inget ändå..
    ja men har du ps så är det bara o köpa mickar o spel till.
  • Morty
    Pepper79 skrev 2009-11-14 21:05:34 följande:
    Fick det också i julkapp för två år sen, finns spel för alla åldrar. Ja i vår MÅSTE du med, är bara sååå kul
    Jag och maken var iväg i våras på söndagen och shoppade liiiite. Så jag fick blodadtand då.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15