• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • LJ2
    Tasha78 skrev 2009-11-14 20:46:22 följande:
    hahaha pratar ni redan om nästa salg
    {#lang_emotions_tongue_out} *skadad*

jaa... liite får man prata?
    haha.. jag har fortfarande kassen bredvid mig!
    visade syrran kläderna idag.. de som inte ligger i skåp eller tvätt då..
    måste gotta mig lite i dom innan de åker in i garderoberna...

kom på att jag måste rensa lillan garderob.. igen
    alla nya kläder får inte plats..
    kommentar av syrran..
    "jag tycker jag har mycket kläder till A, men shit, du har ju skitmycket mer än mig"
    vilket jag kontrar med att.. ja.. men det e ju faktistk från 74 till 98
    ändå ska hon med o spara massor med pengar till salg?
    *fast hon skrattade när hon sa det, o fick veta att 70% av body e alldeles på gränsen, så ska bort.. när jag har tid*
    så att nya kläder får plats
    * 3 underbara busfrön *
  • SmillaMilla

Tjejer!

Liite ot som vanligt. Men vi sitter här o diskuterar tv-spel. Sonen skall få ett "gameboy" i julklapp. Men vad är bäst?

Nintendo ds eller Playstation portable?

Ds verkar ha mer barn spel.

• LJ2
    Morty skrev 2009-11-14 20:48:48 följande:
    Hej! Jag längtar till våren oxå samt salg. Men först vill jag se allt nytt som Molo kommer med. *barnen sover nu och maken är ute i garaget och gör service på min bil å jag surfar *
    mina 2 små sover, min stora ligger o kollar körslaget, o jag o sambon sitter o  kollar våra "måsten" på datorn en stund.. han bilar, o jag fl o tradera

haha.. fin lörkväll
    * 3 underbara busfrön *
  • Pepper79
    LJ2 skrev 2009-11-14 20:38:30 följande:
    Jag har redan räknat med salg *längtar med dit* o pratade med syrran idag, som ska med då.. såå. det måste bli det.. ja, alla har nog ett liv verkar det som??? har knappt varit inne på hela veckan. e totalt slut på dagarna ju!!! upp strax efter fem, jobb börjhar 6, lyfter väl totalt runt.. 1,5 ton om dagen? så helt slut.. o sen hämta barn, handla (innan jag hämtar dom om jag hinner, annars 2 eller 3 trötta barn med mig) o sen laga mat, disk, badas, nattas, o sen.. däcka i soffan halv åtta?? oj då.. annars e jag så trött att jag väntar på att klockan ska bli nio så jag kan sova med rent samvete.. kan ju inte somna halv åtta!! då vaknade jag 2 på natten, klarvaken!! men men.. vänjer mig nog.. 2 veckor jobb efter 3,5 år hemma o "tidiga" mornar på sju-halv åtta men det funkar nog snart igen.. blir nog lite piggare snart, bara tiderna börjar komma in i kroppen ordentligt.. hmm.. skönt o jobba igen, men saknar mina mornar *bjuder på marabou choklad, nån som vill ha?*
    Åhhh skicka hit lite marabou är du bussig . Sitter och kollar på körslaget med ett halvt öga....och slösurfar lite.

Måste åka två ggr på salg till våren också om jag kan. Var ju bara att kunna komplettera lite
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • Pepper79
    Morty skrev 2009-11-14 20:48:48 följande:
    Hej!Jag längtar till våren oxå samt salg. Men först vill jag se allt nytt som Molo kommer med. *barnen sover nu och maken är ute i garaget och gör service på min bil å jag surfar *
    Ja jag är jättenyfiken på deras nya print. Du var inte med på salgen nu förra veckan, eller?
  • Pepper79
    Tasha78 skrev 2009-11-14 20:46:22 följande:
    hahaha pratar ni redan om nästa salg
    Oh ja . Den började jag tänka på så snart jag lämnade den förra
  • LJ2
    SmillaMilla skrev 2009-11-14 20:50:19 följande:
    Tjejer! Liite ot som vanligt. Men vi sitter här o diskuterar tv-spel. Sonen skall få ett "gameboy" i julklapp. Men vad är bäst? Nintendo ds eller Playstation portable? Ds verkar ha mer barn spel.
    jag har samma tankar!
    ELLER.. FUNDERAR STARKT PÅ NÅN FORM AV TVSPEL..
    oj, sorry, caps..

men vet inte vilket?
    fast funderar på nåt ps, wii eller nåt.. ?
    tips?? nån?
    eller är ett "handspel" bättre?
    * 3 underbara busfrön *
  • Pepper79
    SmillaMilla skrev 2009-11-14 20:50:19 följande:
    Tjejer!Liite ot som vanligt. Men vi sitter här o diskuterar tv-spel. Sonen skall få ett "gameboy" i julklapp. Men vad är bäst?Nintendo ds eller Playstation portable? Ds verkar ha mer barn spel.
    Jag är ju en "sucker" för nintendo så här har vi både wii och nintendo tycker det är roligt fast jag är 30 år
  • LJ2
    Pepper79 skrev 2009-11-14 20:51:39 följande:
    Åhhh skicka hit lite marabou är du bussig . Sitter och kollar på körslaget med ett halvt öga....och slösurfar lite. Måste åka två ggr på salg till våren också om jag kan. Var ju bara att kunna komplettera lite
    haha..
    sa med det till syrran..
    jag ska åka första o ev sista, eller lör nästa salg.. men absolut första..

hennes förslag va o ta med sambona o boka hotell o gå 2 dagar?
    att låta de följa med en stund in på salgen, o sen skicka iväg dom o dricka öl, o sen kommer vi o möter upp dom
    * 3 underbara busfrön *
  • Pepper79
    LJ2 skrev 2009-11-14 20:53:39 följande:
    jag har samma tankar! ELLER.. FUNDERAR STARKT PÅ NÅN FORM AV TVSPEL..oj, sorry, caps.. men vet inte vilket? fast funderar på nåt ps, wii eller nåt.. ? tips?? nån? eller är ett "handspel" bättre?
    wii är toppen tycker jag...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15