• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • LJ2
    SmillaMilla skrev 2009-11-14 21:37:13 följande:
    ha ha ja inte ot alls. Julklappen fixad nu då Ja här kan man få mycket bra tips. Även på facebook
    ja, facebook har jag inte *tänka sig*
    men FL nörd e jag
    ja, nu börjde vi prata här.. ps2 e tydligen lite halvkasst sa han.. 1 vet jag ska funka, dock har det stått i flera år, då jag inte spelat.. inte hon heller..
    funderade på o plockja fram det i morgon sa vi
    då kommer vi inte se röken av henne, o knappt sonen heller tror jag..
    har ju massor av bra spel.. =))
    *sambon jobbar kväll, haha då kan mamman i huset passa på o spela lite med *

såå.. nu blev frågan.. plocka fram vårt spel bara, o köpa ny platttv ist till henne? *hon har 32 klumptv som funkar kanon, men såå stor ju*
    eller låta tvn va kvar till hon fyller åt i juni, o köpa wii ?
    eller låta henne ha tvn, plocka fram spel o köpa annat??? typ dansmatta som går att plugga in i tvn?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Morty skrev 2009-11-14 21:48:14 följande:
    Ingenaaaaaaaaning Har aldrig shoppat där. Så synd då att det inte gällde på spel.
    jag har shoppat där nån gång, men inte så mycket att jag vet vart rabatterna gäller
    undrade om nån visste
    vet att jag fick nåt mail med nåt 40% på nåt.. ?
    * 3 underbara busfrön *
  • Morty
    Pepper79 skrev 2009-11-14 21:46:18 följande:
    ja men då så vet du ju hur det är . Fast hur fick du med dig maken? Tror inte jag skulle få med mannen i huset här, fast vet inte om jag skulle vilja. Han har överlåtit klädshoppingen åt mig och det gör jag så gärna
    Ja du, vi gjorde det hela till en liten mini utflykt. MEN jag kan ju säga som så att han ska inte få följa med nästa gång.

Om jag ska TITTA & flanera på IKEA numera får jag åka dit själv. Funkar inte att ha familjen med. Jag blir bara superstressad och missar allt.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-11-14 21:44:48 följande:
    hej hej!! har nyss lagt en övertrött Ella, efter en stunds tandagnisslan och skrik angående ALLT!! Har varit på kalas hela em och kvällen och Ella har inte sovit middag och när hon blir såhär övertrött blir hon ett monster Och jag känner att jag tappar tålamodet alldeles för lätt, men jag vet verkligen inte hur jag ska hantera hennes utbrott Inget verkar ju hjälpa, löser jag en sak åt henne så hittar hon en annan sak att bi hysterisk över, vissa gånger SKA det tydligen bara vara nåt fel. Så nu har jag gnällt av mig lite
    Gnäll på du!

Jag vet hur du har det

KRAM
  • LJ2
    hej hej!! har nyss lagt en övertrött Ella, efter en stunds tandagnisslan och skrik angående ALLT!! Har varit på kalas hela em och kvällen och Ella har inte sovit middag och när hon blir såhär övertrött blir hon ett monster Och jag känner att jag tappar tålamodet alldeles för lätt, men jag vet verkligen inte hur jag ska hantera hennes utbrott Inget verkar ju hjälpa, löser jag en sak åt henne så hittar hon en annan sak att bi hysterisk över, vissa gånger SKA det tydligen bara vara nåt fel. Så nu har jag gnällt av mig lite
    låter som en kul kväll..
    som vår innan vi fick han i säng..

fast.. han e dunderförkyld, hes o börjat hosta.. o upptäckte nu ikväll att han låg på 38,0.. så.. ja..
    kollat hela veckan då jag känt på mig att det kommer snart.. men nu ikväll så.. får se om det blir nåt mer...
    lillan e bara snorig o gnällig än..

man får klaga!!! tråden e till för allt!!! =))

allt bra annars då?
    * 3 underbara busfrön *
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-11-14 21:51:14 följande:
    Gnäll på du!Jag vet hur du har det KRAM
    Hihi, ja du vet nog, du har ju en i samma ålder
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Morty
    LJ2 skrev 2009-11-14 21:49:37 följande:
    jag har shoppat där nån gång, men inte så mycket att jag vet vart rabatterna gäller undrade om nån visste vet att jag fick nåt mail med nåt 40% på nåt.. ?
    noviser båda två då.

Åååhhh varför gör de bara Svenska hits/schlagers till PS då??? Det hade ju varit perfekt för Moa. Hon och mormor var och tittade på ett av genrepen Melodifestivalen på Malmö Arena i februari.
  • Pepper79
    Morty skrev 2009-11-14 21:50:03 följande:
    Ja du, vi gjorde det hela till en liten mini utflykt. MEN jag kan ju säga som så att han ska inte få följa med nästa gång. Om jag ska TITTA & flanera på IKEA numera får jag åka dit själv. Funkar inte att ha familjen med. Jag blir bara superstressad och missar allt.
    apropå ikea så var vi på svågertorp idag. över hälften av det vi skulle ha var tillfälligt slut . så då hoppade jag över resten också. var där tidigt men tokmycket folk.

Får bli ikea i hbg nästa gång. lite tråkigt då de bygger om mn där brukar aif sakerna finnas
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • Morty
    Usch kram vännen. Vet hur det är. Så gnäll du på bara. Mitt humör är inte heller det bästa. Förstår inte varför, har varit så lätt irriterad idag. Blir så irriterad på mig själv då också.
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2009-11-14 21:51:41 följande:
    låter som en kul kväll.. som vår innan vi fick han i säng.. fast.. han e dunderförkyld, hes o börjat hosta.. o upptäckte nu ikväll att han låg på 38,0.. så.. ja.. kollat hela veckan då jag känt på mig att det kommer snart.. men nu ikväll så.. får se om det blir nåt mer... lillan e bara snorig o gnällig än.. man får klaga!!! tråden e till för allt!!! =)) allt bra annars då?
    Uscs är det sjuka på gång, trist!!
    Ella är med hes nu, men det beror nog på allt skrikande ikväll

Annars är allt bra har ju varit på kalas och blivit bjuden på god mat och när vi är borta sköter sig Ella alltid exemplariskt, man märker knappt av henne, hon hänger på de stora kusinerna
    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15