• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Tejja

Är det förresten någon som har grå Molofleecen med rosa vantfickor hemma?

Jag sitter och tittar på min här och det ser ut som om de ljusgråa kantbanden är lite gråa. Fast jag tror att det är tyget som lyser igenom och inte att de är missfärgade. Hur ser era ut, om nu någon har de hemma. 
  • RååSa BuBBlan
    Mawe123 skrev 2009-11-15 18:39:45 följande:
    Åh massa fina inköp jue!! Att sitta och titta på dem kommer säkert att göra dig kryare =)Blir lite avundsjuk på den fina tröjan med knappar på, vill också ha sån. Har hittat knapp byxor och sonen är jätte förtjust i dem så letar efter tröja. Med lite tur kan det kanske dyka upp på T eller TS snart.Men nu håller jag på att försöka få kontakt med en säljare på TS, som jag känner mig lite lurad utav, där jag vill låta köpet gå tillbaka -men hon vägrar besvara mina mail =( Så just för stunden är jag lite TS bränd.
    Ja lite Molosar piggar absolut upp {#lang_emotions_sunny}

Å den är så fin den knapptröjan, glad jag hittade en sån

Hoppas det löser sig med TS affären inte skoj med strul jue

Nu måste jag ligga ner en stund tror jag för jag ser snart dubbelt..

Cu sötnosar..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • solouniko

Godkväll! Här är det livat hela tiden och Milla är mer vild än tam just nu Imorgon ska hon äntligen fotas, på 8 månaders dagen! Blir skoj men svårt att välja kläder! {#lang_emotions_sealed}

Bubblan - Skönt att se att du är "tillbaka", hoppas du mår bättre och tar hand om dig. Superfina salgfynd, och blommarna med såklart

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 18:37:52 följande:
    Mmm.. jättefina Din handihand ligger i en mailingbag här, jag jobbar lite sakta bara men inboxa så ska jag nog få iväg den i veckan tror jag De rutiga fanns det rätt mycket av denna gång, jag la bort lite av det då jag har så mycket nu Tack för blommorna
    Näääää så får du inte säga!

Vill ha!
  • malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 18:37:52 följande:
    Mmm.. jättefina Din handihand ligger i en mailingbag här, jag jobbar lite sakta bara men inboxa så ska jag nog få iväg den i veckan tror jag De rutiga fanns det rätt mycket av denna gång, jag la bort lite av det då jag har så mycket nu Tack för blommorna
    Jätte fin bukett..
    Men nu är jag väldigt arg tyvärr förlåt..
    Men kan jag få en bild uppifrån den buketten är du jätte snäll när du har tid och ork?
    Vi betalade 900 kronor för den buketten och ser absolut inte ut som på bilden .. :(
    Lite ledsen faktiskt ..
    Men hoppas du är glad för buketten ..{#lang_emotions_heart}
  • Morty

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 18:31:38 följande:

Lyckades få in den till slut Ja må vara hängig men tusan så envis Va jätte upppiggande att fingra igenom den idag ordentligt, man behöver göra roliga saker känner jag det hjälper verkligen!! Å Molosar e ju himlans roliga visst
    Ja, men det är nog perfekt terapi! Hålla på å pyssla med något man verkligen gillar!

Ta hand om dig och var rädd om dig! *kram*
  • Tejja
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 18:39:10 följande:
    Ja struligt värre med bilderna Har du fått mail från mig? Minns inte vad vi gjorde upp där runt pengarna
    Ja, jag såg precis nu att jag fått mail av dig! Jag har inte riktigt kollat upp det där än, men jag tror att din flotta lunchbjudning tog hand om det mesta!
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 18:01:31 följande:
    Å lilla vännen   *krama* Tufft för liten!!
    jo inte lätt å va liten...tack bubblis..
    Tejja skrev 2009-11-15 18:37:26 följande:
    Greksmurfen:  Stackare! Måste vara tufft för både liten och stor!
    ja det e inte lätt när de esjuka de små livet =S..
    men nu hoppas vi på det bästa att allt e bra tills imorn,,, maxens andra inskolningsdag på dagis då=)..
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

tjrjer ... när ni lägger in bilder... hur får ni dem stora då??

får ju bara in plutte bilder..
    mamma till Maximilian född 081028
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15