Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Duntoffla skrev 2009-11-29 20:32:48 följande:
    Ja, man blir ju orolig ju när det bara blir tvärtyst
    jjjjaaaaaaaa
  • Kristyr

Helt OT.

Men är det någon som har den här modellen på jnydesign klänning?? Undrar hur den ser ut på?!

shop.textalk.se/se/article.php&art=2308992

Julklapp till mitt kusinbarn, funderar på det.
    Molo eller nått annat roligt danska känns ju lite trist eftersom de säkert inte vet vad det är. Då kan man ju lika gärna ta nått lite annorlunda "hemsytt". Roligare än lindex och pop iaf..
    Om de var några som jag tror hade koll, hade jag lätt köpt en småfolktröja men nu.. nej...

• Kristyr

Fantastiska Skatt skrev 2009-11-30 16:20:55 följande:

Underbar modell på de klänningarna, lagom figursydda
    ingen bild?
  • Kristyr

Fantastiska Skatt skrev 2009-11-30 16:20:55 följande:

Underbar modell på de klänningarna, lagom figursydda
    funkar de även på lite knubbigare barn? Hon är ju lite knubbigare än min pojk iaf
  • Kristyr

Fantastiska Skatt skrev 2009-11-30 16:29:08 följande:

Nope ingen bild på min son i den Undrar om det inte är Everlonn eller/och FlowerPowermama som har den??Hm jo jag tror den funkar bra på knubbigare barn också men jag hade nog gått upp en strl isf, inge bekvämt om den sitter som en stoppad korv när de ska leka

Nej men jag funderar iaf på att ta typ 86. Tror hon kanske har 74 eller 80 nu.
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2009-11-30 16:32:03 följande:
    jag har den ju med
    åh har du bild?
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2009-11-30 16:38:08 följande:
    letade men hittade tyvärr inte. den är jättefin på. vår är flitigt använd! smal passform men passar även rultigare barn. jag har strl 110 till isabel som är 101cm den sitter perfekt!
    åhhhhh då blir det kanske en sån råååååååås/cerise....
  • Kristyr
    Everlonn skrev 2009-11-30 16:40:21 följande:
    Hittade ingen annan bild *sorry Liljan , fast den är kul *De är små i storlek! Bus har på sig 98 men jag har köpt fler och då tagit 104 och 110! De är faktiskt rätt smala så vet inte hur de ser ut på en rundis...
    *hmmm....* låter mer som en 92a om hon kan ha en sån, vet inte exkt hur rund hon är. Har inte sett henne på typ 6 mån.....

Men de fleska knubbiga tjejer ser ju ut som tjockar jmf med min pojkspinkis...
  • Kristyr

Ang stl har jag mailat och frågat hur lång hon är, ser om jag hinner få nått svar idag...

• Kristyr

tack! då ska jag funderar på om jag ska köpa eller inte.. men en 92a blir det då Hon borde smalna av lite när hon börjar gå....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15