Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-19 20:43:59 följande:
    Tänkte komma med ett superbra förslag. Annacill har jättefina tröjor till killar i fina färger och härliga material. Tror de kommer från tumle´n´dry eller freoli. Eller kanske wheat. Men... De finns inte i webshoppen Vill du kan du ju ringa dit och kolla...
    Visst är det typiskt. Ligger inte Annacill i Helsingborg??
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-19 20:49:41 följande:
    Jo det gör det. Och jag sitter och retar mej på att jag inte köpt en enda av de där fiiina tröjorna. Då kunde jag ju visat. De är enfärgade med fina "tryck" på fram. Inte blaffigt eller fult. En del är såna luggiga tryck. Lite lagom tuffa tröjor. En kompromiss skulle jag tro, när killarna blir större och vill bestämma. I fint lila, turkos och rött.
    Men då ska jag väl ta tåget dit på höstlovet då men jag får ringa och kolla att hon har tröjorna inne då....freoli och tumble dry var det??
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-19 20:54:07 följande:
    Ja gör det!! Kan du inte hojta när du åker så kanske vi kan ses? Ja eller wheat..
    Absolut!! Jag har ledigt torsdag och fredag på höstlovet, det kanske kunde passa med en tur dit då??
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-19 20:56:45 följande:
    Torsdagen är jag ledig!
    Då får det bli torsdag. När öppnar dom??
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-19 20:57:57 följande:
    Fast det ligger ju inte helt centralt. Har du vagn och barn med dej? KAnske kan ta ngn stadsbuss en bit? Hmmm klurar lite.
    Ja det är inga problem, vi tar bussen om det behövs.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15