Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-01 10:06:41 följande:
    Å dom vill jag se bild på!! Tack söööööööta du för det fina kortet i paketet  Har satt det på min sänghylla här hemma, du e för gullig verkligen!
    Kunde inte låta bli ju{#lang_emotions_dreamer} Oj, hedersplats minsann Såååå fint var det inte Snabbis skrivet för att smyga in i paketet {#lang_emotions_flower}
  • Everlonn

Nu funkade det super att lägga in bilder! Så förvånad jag blev, väntade mig massa strul Hoppas de fixat det för gott nu!

• Everlonn
    Buttelina skrev 2009-12-01 10:32:50 följande:
    ja tyvärr är det ju så. min syster blev hemskickad från sjukhuset när hon hade svåra buksmärtor, de sa att hon hade gjort för många sitt ups  så visade det sig sen att hon hade en propp i ljumsken som stoppade blodflödet ända upp till hjärtat . hon hade kunnat dö sööötisen
    {#lang_emotions_sunny}

Isabell passade superfint i pippisarna med gul kant! Solig hela hon
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-01 10:43:31 följande:
    Inte riktigt min period just nu bara Japp! Alla fina hälsningar o kort jag fått från alla er sötisar senaste tiden står där, kikar på dem innan jag ska sova å bara lövar er allihop Ja jag e nervös som tusan inför en vaccination men man kanske måste liksom Fiiiina lilla goa bus
    {#lang_emotions_heart}lövar dig tebax

Hon sitter här i knät och pillar på knäppena på byxorna *låter intressant*
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-01 10:49:58 följande:
      knäppen kan vara mycket intressanta Bubblis sitter vid tv:n och är inne på sin åttonde hårdsmörgås med leverpastej på, tokigt förtjust i hårdmackor
    Så mycket har Bus aldrig ätit! *liten i maten* rekordet ligger på 5 smår rostade smörgåsar Stor dag när hon åt så mycket
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-01 10:58:42 följande:
    Bubblis äter som en häst just nu Nu är det nr 9 som knapras friskt här.. Men hon växer som en tok åxå just nu märker jag, massor som e för litet IGEN
    Oj, vad hon växer! Är det 98 som ryker snart då{#lang_emotions_dreamer} 

*away fixar och donar*
  • Everlonn
    stökmamma skrev 2009-12-01 19:45:30 följande:
    va kul det va att få se dig igår även om det bara va några stressiga minutrar... Jag är verkligen inte i fom än efter op och allt annat som händer nu till jul. Jag glömde ju helt bort att titta till dina småsmultron hur 17 kunde jag missa det???men jag har nåt att se fram imot till nästa gång då
    Vet inte om du såg det men hjälpen vid salgen bjuder jag på Missade Butte att säga det?
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 15:44:08 följande:
    Inte alls? Inte ens ett glas?
    "frågar genast syster apotekaren *
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 16:17:07 följande:
    Mums va dom bakat gott barnen   *gottis* Å e syster apotekare? Va sa hon om det?
    Japp, praktiskt värre Hon har inte svarat ännu...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15