Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Godmorgon! Vaknade kl 9 av att Milla låg och klappade händerna och skrattade i sängen, haha. Då blir man ju inte annat än pigg och glad

• solouniko
    Tasha78 skrev 2009-12-11 09:53:20 följande:
    va skoj och se henne gå på bloggen så härligt det ser ut och va tiden går snabbt
    Haha hon är ju för fuuul när hon diggar med dubbelhakan, haha! Ja, tiden går verkligen fööör fort ibland!
  • solouniko

Halloj! Idag är den här gamle mamman rejält bakis, första gången på över 1½ år. Hoho! Det känns kan jag säga Tur att Milla är så snäll.. Hon hade sova borta-premiär igår hos mormor och det gick också bra. Nu dröjer det nog ett tag tills nästa gång

• solouniko
    lillronya skrev 2009-12-12 19:16:15 följande:
    Hej!Låter som att du haft en trevlig kväll.
    Jodå det var trevligt Men man mår ju därefter idag.. haha. Så kan det gå
  • solouniko
    Mosen08 skrev 2009-12-13 19:23:49 följande:
    Japp dom är mindre, 92:an är mer som 86 tycker jag.. moa har en i 86 också men den är för liten
    Flikar in och håller med! Milla har 80 i sin witerblossom tunika och den sitter perfekt, hon är väl ca 68-69 cm och har 74 i vanliga fall. Vi köpte ju den på T av Milliz och hennes flicka är drygt 1år, hon skulle köpa 92 till henne på den modellen. Så den blir nog tyvärr för liten på Svea Pyttesmå i modellen..
  • solouniko
    malinkaunitz skrev 2009-12-13 19:29:14 följande:
    Konstigt för min winterblossom tunika är större än mina 92 tröjjor?
    Men har du baby eller jr?
  • solouniko
    malinkaunitz skrev 2009-12-13 19:33:56 följande:
    baby :)
    Vad konstigt, mina och Milliz tunikor är iallafall mycket mindre än vanliga tröjor
  • solouniko
    malinkaunitz skrev 2009-12-13 19:41:25 följande:
    Då kanske jag fått en fel sydd då?
    Ja kanske, haha. Ingen aning

Älskade Moa skrev 2009-12-13 19:44:04 följande:
    Så söt din lilla tjej är!Hur gammal är hon?
    Tack vad snällt! Hon blir 9 månader om tre dagar
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2009-12-13 19:47:59 följande:
    Vad tycker ni, vågar jag handla en mammaklänning till jul/nyår?? Jag har verkligen INGET snyggt att ha på mig! Har faktiskt typ inga gravidkläder alls då magen fortfarande inte växt så mycket...men mina gamla slimmade klänningar är ju lite väl tajta ändå  Men tänk om jag köper en och det skulle ju vara jäkligt typiskt om han tittar ut innan man hinner använda den...kanske någon har ett tips på någon klänning som funkar både före och efter förlossning??
    Hoppas lilla Pedro vill stanna tills efter nyår iallafall! Jag hade aldrig något gravidplagg, förutom ett par jeans. Jag tycker de flesta klänningar/tunikor passar utmäkt både som gravid och även efteråt. Jag bodde i Gina Tricot tunkior och leggings som gravid, haha. Och ja nu också förresten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15