Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Pimm skrev 2009-10-19 16:30:42 följande:
    Ja vad kul med bilder:) Stort grattis till lillgrabben! Var det läskigt med snitt? Fast du hade kanske dina aningar.
    vill inte veta nått om läskigt här inte.... väntar ju på ett sånt i maj...*burr*
  • Kristyr
    Pimm skrev 2009-10-19 16:34:54 följande:
    Aj då, det visste jag inte. Såg ett sådant program på tv4 idag med förlossningar och snitt. Fast där låg dom oberörda och lyckliga:) Hade jag visst om hur min förlossning blev hade jag gärna snittats, det var på gränsen också men jag lyckades själv till slut.
    ingen fara. Du kollade på förlossgningskliniken det är varje vardag på tv4 och mkt snitt är det där...
  • Kristyr
    lillronya skrev 2009-10-19 16:43:14 följande:
    Jag har fixat tre snitt och du klarar det du med. Lovar!

Jag är inte orolig. De är nog värre för mig att föda normalt, för min egen hälsa...
  • Kristyr
    Moonis skrev 2009-10-19 18:08:07 följande:
    Måste bara höra med er om någon varit med om att katvigs midiapple (röd/vit) färgat av sig på det vita?Efter första tvätten är kantbanden färgade där det är rött intill, så less för jag tycker verkligen om den ju Är det sambon som gjort något fel i tvätten tro eller är det fler som råkat ut för det?Är denna jag menar:www.tradera.com/Katvig-bodysuit-stl-92-applep...
    japps.. men det försvann efter 2 tvättar... och det som hade färgat på det vita försvann i tvätt..
  • Kristyr
    Moonis skrev 2009-10-19 18:08:07 följande:
    Måste bara höra med er om någon varit med om att katvigs midiapple (röd/vit) färgat av sig på det vita?Efter första tvätten är kantbanden färgade där det är rött intill, så less för jag tycker verkligen om den ju Är det sambon som gjort något fel i tvätten tro eller är det fler som råkat ut för det?Är denna jag menar:www.tradera.com/Katvig-bodysuit-stl-92-applep...
    japps.. men det försvann efter 2 tvättar... och det som hade färgat på det vita försvann i tvätt..
  • Kristyr

solouniko> du hade kolla på mololurvarna/overall för säsong?! i storlek?!

• Kristyr

fick supersnabb leverans av den grå lurvoverall med lila kantband från gula hästen igår.

betalde in pengarna i tisdagskväll till henne bg och jag fick paketet igår. Känns nästan som hon skickade innan hon sett pengarna..

86 satt okey... men mannen undrade om den verkligen räcker till våren. Så jag passade då på beställa en 92a från matadorrean .. en blå med grå kantband..

• Kristyr
    saturnina skrev 2009-10-23 10:31:46 följande:
    har hon webshop nu?
    nix!

jag ringde och "beställde"
  • Kristyr

Smultron> "tack" för NS... en favvomodell!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15