Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultron> "tack" för NS... en favvomodell!

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2009-10-23 12:01:49 följande:
    Ja visst var det du Tack själv får jag ju säga
    ja det var jag.

även om de hamnar i växalådan... tills typ sommaren... Men men... fiiina är de.
  • Kristyr

någon som vet nån annan än LLM som har katvig strumps? de lila/grön och lila och grön strumpsen....

har letat som en halv tok men inte hittat

• Kristyr
    Stormis skrev 2009-10-23 15:37:41 följande:
    Försökte också leta, men hittade också bara på LLM. Finns inte storlekarna där?
    nej de lila/gröna är slut i den stl jag vill ha....
  • Kristyr

Tjolla> Jag ärver gärna ev lite av dina små fina flick suits sedan (50% chans)

• Kristyr
    Tjollabolla skrev 2009-11-08 11:46:23 följande:
    Ska lägga det på minnet

Magkänslan eller hur mkt grav skiljer sig mot förra tycker jag tyder på flicka, men det kan man ju inte veta
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2009-11-08 20:27:03 följande:
    God kväll!Äntligen hemma igen Har precis fotat lite och ska snart lägga in bilderna i datorn.Bubblan ligger tyvärr på sjukhus då hon fått en propp i huvudet Hon ligger kvar ett par dagar och får behandling men mår bättre nu i alla fall. Hon hälsar så gott till alla.
    vad läskigt
  • Kristyr
    Flock skrev 2009-11-09 09:54:24 följande:
    Åh, det hade varit väldigt trevligt!! Vet du hur man får deras mail?? Har varit inne på deras sida men inte förstått hur man gör för att få nyhetsmail..NU måste jag köra iväg..Väldigt sen.. Men jag läser svaret i em 
    man får maila dem och säga att man vill ha mail om utförsäljnigen eller skriva upp på en lista på utförsäljningen
  • Kristyr
    karmasus skrev 2009-11-09 10:42:44 följande:
    Ullis 10 skrev 2009-11-09 10:41:08 följande:
    de har fast priser på alla märken de marknadsförTex babytröjor 100 krklänningar 200 krkommer inte ihåg de exakt priserna, men det är enhetspriser oavsett märke.
    80:- byxor (iaf baby)

100:- body
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15