-
ja det brukar vara i sthlm med...SmillaMilla skrev 2009-11-09 12:14:38 följande:Hur vet man när de har utförsäljning?Hörde att de även skulle ha i stockholm. Och då måste ju jag fara.
-
står i mailetSmillaMilla skrev 2009-11-09 12:30:26 följande:Låter väldigt lovande. Men HUR vet man när det är?
-
jag tvättar forf allt till min 14 mån innan jag använder...Zvartaliljan skrev 2009-11-10 20:18:18 följande:Nu behöver jag råd...ni som har riktiga småttingar, tvättar ni alla kläderna innan ni använder dom?Funderar på om jag ska börja tvätta upp det som ska användas till lillebror...Jag tvättar aldrig nya kläder jag köper till Maia, tvättar bara begagnade kläder om de inte känns nytvättade.Nu har jag ju en del lindex, H&M o.s.v (ja i de minsta storlekarna finns ju tyvärr inte mycket danskt) till lillebror o det kanske behövs tvättas innan använding? Maia har ju bara märkes o jag litar ju mer på deras färger o.s.v att de är giftfria...Hur gör ni andra som ska/har fått smått?? Tvättat allt?? -
Tjolla> ska med åka och ta min spruta med nu.. *hmm*
-
Då var antiknorr sprutan tagen......
-
tycker snarare att den var lite pojkig...Smultronhjärta skrev 2009-11-17 15:34:02 följande:Men vad då flicktröja Och jag hoppas verkligen att det är ett dåligt foto för Max fina flicktröja ser då inte ut sådärwww.tradera.com/Flicktroja-ljusgron-strl-98-1... -
usch vad hemskt..
en kompis fick barn förra veckan..
hennes man har 2 barn som de har varannan vecka tror jag.
sista dagen de var där fick ena barnet hosta, feber, ont i kroppen, huvudvärk, kräkning....
dagen efter får nästa barn.. (hoppas att det åkt hem till sin mamma)
mannen har fått ont i halsen......
Bebisen är med förtidigt född och väger inte ens 3kg, den har ev gulsot. Men de får inte åka till BB och sola för de har svinis hemma.
Usch vad jag mådde dåligt när jag läste.
Jag är ju så rädd att min son ska få som är ett år, men tänk en för tidigt född bebis under 3kg.
-
GROD PRINSARNA skrev 2009-11-18 12:10:22 följande:
Amen fyyy... dom måste ju hjälpa den stackars mamman med bebisen, har inte sjukvården något samvete eller? tänk om nått skulle hända, och gulsot är ju inte heller så bra att ha... blir så ledsen när jag läser sånhärja de borde ju kunna få komma på besök till nått rum utanför BB iaf tycker jag. Där inte massor med andra nyfödda är...
*ont i magen* -
GROD PRINSARNA skrev 2009-11-18 12:20:30 följande:
ja dom har ju isoleringsrum för svinissjuka... men om dom kollar upp att bebin inte har flunsan så borde ju den få komma och få ligga under ljus tycker manja, vet inte alls vad de tänker med... *blä* -
jag hade ont från torsdag till söndag i armen. Natten till söndagen eller var det till måndagen kunde jag iaf sova på den armen....ängeln83 skrev 2009-11-19 19:26:02 följande:GodkvällVad händer här?Jag har fortfarande bajs ont i armen, hoppas det gått över tills imorgon för jag känner mej allmänt handikappad just nu, kan ju knappt lyfta armen *suck*Nån som har tips på nån fin julaftonsklänning i storlek 56? Har hittat massa fina men alla börjar ju från storlek 62
Mitt ettåring har fått vacc idag..