Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-29 09:56:38 följande:

God morgon..Tror jag är feberfri idag  Å jädra tur e väl det då gubben drar till Norge en vecka i morgon  *superduperbra planering*Måste ta tag i alla T paket som ligger o väntar här åxå, massa köpnu som jag inte kunnat hantera nu liksom, hoppas köparna blir nöjda ändå..Liljan--- Härligt att se dig Å skönt att du får komma hem
    åhhhhh hoppas det håller i sig!! Så du får bli frisk!!!
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-29 10:04:20 följande:

Mmm.. Hoppas det jag åxå!! Rent ut sagt urless på att ligga nu  Nu får det räcka alltså!! Ska snabb kurera mig idag så man orkar veckan ensam här nu, måste få upp orken lite raskt, helt svag efter detta e man ju..
    men ta det lite lungt hörru du!!!
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-29 13:13:41 följande:

Nu har de kört ihop sig lite i kroppen igen här. vet inte riktigt vad jag ska göra..Jag har ju haft rätt hög feber och det tar ju på kroppen absolut. Jag åkte i backen här vid frukosten nu igen, hjärtat mitt slår oregelbundet hela tiden och har hållt på så sen jag slog upp ögonen i morse, yr och svag.. Vill ogärna åka in igen självklart, men samtidigt så vad ska jag göra? Mest rädd att hjärtat ska lägga av mitt i allt.. Känns om jag inte får tillräckligt med syre i knoppen..*orolig*
    du borde nog kolla upp de där och eftersom du vart supersjuk med stroken och så nyss ju!

Säger nog som föregående talare.....
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-29 13:18:23 följande:

Å men jag vill verkligen inte in igen *lessen*
    börja med att ringa sjukvårdsupplysningen då?!
    förklara hela din sjukdomsbild/historik och vad de tror, det är kanske bra att börja
    med. De kan inte bitas genom telefonen
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-29 13:20:20 följande:

kanske kan ringa o prata med nån iallafall.. Undrans var bara?sticker i munnen o händerna så där som att dom somnar du vet..
    här har du nr för sthlm..

Vårdguiden på telefon 08-320 100
  • Kristyr

Knappval 3
    När du vill prata med en sjuksköterska och få sjukvårdsrådgivning om dig själv eller någon annan vuxen.

• Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-29 13:21:51 följande:

Ja det får bli dom.. Dom borde ju kunna tycka till..Så får de bli!Sorry att ja tar de här men gubben e borta å jag blir så nojji ensam.. tack snälla ni
    du de där domningarna ska du nog ta allvarligt på!!!

Hoppas du får prata med nån vettig och att du slipper nån dum telefonkö!!

(men det låter nästan som du måste åka in för en koll tycker jag)
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2009-11-29 14:59:11 följande:
     Bubblan: Åk in nu! Du måste!
    Hoppas hon har gjort det, för det var ett bra tag sedan hon skrev....
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2009-11-29 19:35:11 följande:
    Åhh läste tillbaks om bubblan, ingen som hört något från henne?? *orolig*
    jag med
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2009-11-29 20:27:54 följande:
    Hon tittar nog in snart. Fick nyss sms från henne. Hon hade somnat och nyss vaknat. Hon verkar må bättre. *pustar ut*
    åhh vad skönt... *pust*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15