Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

God morgon{#lang_emotions_sunny}

En väldigt specifik fråga men kanske någon som minns--Småfolk velourdräkt med äppelfickor och hög krage..Någon som minns nypris på denna

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-12-01 08:52:41 följande:
    Jaaa, typ närmre 700? 650-700 minns jag det som... Åhhh jag älskar vår sån!
    Ah tack Vår är ju mindre än er så den ska få flytta nu*prolistar*
  • Smultronhjärta
    karmasus skrev 2009-12-01 08:54:58 följande:
    Mårning =) 600 kr =) Ska du sälja så gör det i Danmark! De är galna efter den där. Sålde snäckans för 350 danska kronor + frakt
    Voj voj...sälja i Danmark känns svårt-jag förstår ju verkligen inte danska
    Säljer du på TS då?
  • Smultronhjärta
    karmasus skrev 2009-12-01 08:57:44 följande:
    Japp sålde den på TS och skrev på svenska. De ställer frågor om de inte förstår. (sålde storlek 74/80)
    Oj! Ja då fick du verkligen ett bra pris-storleken större borde ju sälja lika bra{#lang_emotions_dreamer}
    Måste se ifall jag orkar sätta mig in hur TS funkar
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-12-01 08:59:20 följande:
    Smultron: inte har du någon live bild på sonen i lurven?
    Nope- har ju knappt fått prova,blev till slut tvungen att muta med glass enbart för att få prova Men jag bytte från 104 till 98 efter provning av båda-det skilde knappt ngt måttmässigt men mycket när den väl kom på.
    Den är såå fin{#lang_emotions_tongue_out}
  • Smultronhjärta
    Pepper79 skrev 2009-12-01 08:58:21 följande:
    Hej i tråden! Hemma och är sjuk idag, blä. Håller på och hostar ut lungorna. Väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig. Måste ha ngt för hostan, de receptfria fungerar inte
    Hej! Krya på dig{#lang_emotions_flower}
    Jag sitter och hoppas att ens slippa ringa VC medan maken ringer hem från jobbet och tjatar!*vill inte*har ont i magen i trakten runt blindtarmen{#lang_emotions_sealed}
    Helle skrev 2009-12-01 09:04:20 följande:
    God morgon! Idag blev det den här i babyshops julkalender. Vet att flera av er har den så jag undrar hur den är i storleken? www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=...
    Har du någon annan hood från Småfolk? Denna är nämligen precis likadan i storlek dvs normal men man kan med fördel använda den lite tidigare med uppvik
    Jag fick en likadan igår- fiiinaste{#lang_emotions_heart}
  • Smultronhjärta
    Plummy skrev 2009-12-01 09:11:27 följande:
    Åh så fin!! Halsen ser bättre ut på den..stämmer det? Jag tycker annars att de kan vara så "hängiga" i halsen på nå't vis.. Hur är denna i stl tro? Olle har 74 nu..så frågan är om han kan ha den.. är sugen på att buda hem den
    Jaa halsen är inte stor på denna- hela suiten är slimmad och fiin. Vi har en likadan och storleken är väl normal till liten vill jag minnas
    Helle skrev 2009-12-01 09:12:26 följande:
    Nej- jag tror det blir jättebra
  • Smultronhjärta
    Plummy skrev 2009-12-01 09:14:23 följande:
    Smultron! Låter inte bra!! Har du haft ont länge? Varför vill du inte ringa VC? *minns min f.d sambo som hade brusten blindtarm utan att åka in och när vi väl kommer till sjukhuset så har det spridit sig i tarmarna så han får ta bort både lite tunn o tjocktarm) Ring 1177 iaf tycker jag!
    Tja..har ju kännt det i ett par dagar nu. Jag låg på sjukhus en natt för några år sedan för att eventuellt knipa blindtarmen men det behövdes inte då, därav min oro
    Och jag gillar inte VC,sjukhus, ja något "sjukhusaktigt" överhuvudtaget..
    Ska ta tag i det imorgon om det inte lägger sig*lovar*
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-12-01 09:21:15 följande:
    Smultron, antingen är det inget och då är det lika bra att du får veta det så snart som möjliget eller också är det något och då är det bättre ju snabbare du får veta vad. Så vänta _inte_ utan ring idag!
    Nu låter du som min man{#lang_emotions_dreamer}
    Jag ska ringa*lugn och fin nu*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15