Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Everlonn skrev 2009-12-01 09:23:30 följande:
    Gör det ondare om du trycker där och sen släpper? Och om du böjer upp benet mot magen och sen tar ner det? Gör det det ska du åka in omedelbart! Du ska förstås kolla upp det ändå...och lyssna INTE ifall du får en gammaldags läkare som börjar fråga om din menscykel Du ska kollas för blindtarmen även om du är kvinna liksom!! Sen är det alltid bra att kolla för det finns ju utomkvedes att ta med i beräkningen..men det är ju lätt kollat med ett gravtest..
    jaa det känns ju.. Men jag har ju känning även om jag går liksom{#lang_emotions_undecided}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-01 09:43:11 följande:
    Men du, inte sjuka ner dig nu i jul. Lär av min far! Inte gå hemma med problem i över en vecka bara för att man är enveten. Kanske hade det inte blivit så illa inflammerat om han sökt i tid ! Så ring iaf och se vad de säger!
    Hur är det med din pappa?
    Jag ska ringa{#lang_emotions_innocent}
  • Smultronhjärta
    Mitt livs lycka skrev 2009-12-01 19:19:52 följande:
    Någon annan som vet var man kan köpa Molotröjorna till förmån för Rädda Barnen DK?
    Om du har en dansk adress möjlig så kan du beställa den dit- de skickar inte till Sverige tyvärr..
  • Smultronhjärta
    Mitt livs lycka skrev 2009-12-01 19:22:51 följande:
    Ok, men jag ahr en kusin i Danmark som kommer till Sverige under jul/nyår!! Kanske ska flirta med henne då! Vet du någon bra dansk webshop där de finns och där det kanske t.o.m. är fraktfritt??
    Här:
    www.redbarnetshop.dk/&cat=272

Den där danska kusinen kanske skulle ha plats för ett litet Smultronplagg också?{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Tasha78 skrev 2009-12-01 19:48:25 följande:
    Smultron hur gick det med korten
    Jag har inte hämtat hårddisken ännu-tror maken får göra det för jag vill inte stå där i affären och gråta som jag tror att kommer göra isf..
    stökmamma skrev 2009-12-01 19:45:30 följande:
    va kul det va att få se dig igår även om det bara va några stressiga minutrar... Jag är verkligen inte i fom än efter op och allt annat som händer nu till jul. Jag glömde ju helt bort att titta till dina småsmultron hur 17 kunde jag missa det??? men jag har nåt att se fram imot till nästa gång då
    Åh detsamma Du fick ju se en glimt av Smultronpappan och det räcker nästan eftersom ungarna ser likadana ut fast i minisize
    Nästa gång tycker jag att ni kommer hit så att ni kan lägga mer pengar i de gula påsarna istället
  • Smultronhjärta
    Mitt livs lycka skrev 2009-12-01 20:11:51 följande:
    Hmm, blir lite osäker över storlekarna på tröjorna... Storlek 2/3 år kanske är för stort på William..? 92 i jr-storlekarna är nämligen lite för stora än så länge så denna storlek kanske t.o.m. är större? Eller vad tror du??
    Mitt livs lycka skrev 2009-12-01 20:00:18 följande:
    Självklart skulle hon ha det! Ska dock börja med att försöka kontakta henne! Vad skulle du vilja ha isf?
    Jag skulle vilja ha en liten mössa isf
    Och enligt D&A tror jag de var lite stora i storlekarna men hör med henne..
    stökmamma skrev 2009-12-01 20:14:09 följande:
    ja, och det va ingen dålig syn självklart kommer vi om det passar men då i bil och så blir vi kanske 3, storebror vill oxå följa
    Hihi
    Såklart- hjärterum och stjärterum får gälla i vår lilla kvart{#lang_emotions_heart}
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2009-12-01 20:39:52 följande:
    varför funkar det inte som det ska??? Smultron, du ska inte tillbaka dit inom paketskickar tid före jul ?? tomten skulle behöva lite hjälp från skoboo....
    Jopp-inboxa så kollar jag nästa gång
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15