Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-12-02 10:04:52 följande:
    Ja det känns ju som en evighet! Mamma hjälper mig så mkt hon kan. Men det är ju ändå jag som får ta det mesta liksom... Ungen vet mkt väl att jag har ont och jäklas så mkt han bara kan på kvällarna. Igår sov han inte förrän vid tio! Då hade han sprungit upp ur sängen ett antal ggr, han VET så väl att jag inte kan springa efter och får fatt i honom. Busunge! Skrattar gärnet gör han oxå, så jag blir ännu argare
    Buse

Max har börjat med att, när jag säger till honom på skarpen, svara med att "nej mamma inte arg...glaaaa" och så klappar han mig på huvudet (jag brukar försöka sätta mig i hans höjd när jag ska snacka allvar)
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-12-02 10:11:12 följande:
    Man vet ju inte vad man ska svara dom små liven! Igår när vi skulle köra iväg så sprang Milo som vanligt åt andra hållet. " Nej bli hemma då, jag kör själv"! skrek jag. Då kommer han... "Men mamma, va skriker du för?" Svårt att vara arg då
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2009-12-02 11:03:14 följande:
    åhhhhhh... jag vet inte om jag vågar köpa den fina rosa body.... *dreggel* i halvpluttstorlek...
    Det tycker jag- jag köpte ju appelfieldfilten efter att ha suktat efter den sedan den kom!
    Maken tycker att jag är helt knäpp med mitt "filtande"
    Kristyr skrev 2009-12-02 11:04:31 följande:
    50% chans på en flicka
    Ja precis- denna är värdig att få en plats utifall att{#lang_emotions_sunny}
  • Smultronhjärta
    Theina skrev 2009-12-02 14:44:19 följande:
    Jag ser på "flickan som lekte med elden".. lite scary ju.. hoho..
    ...och jag ser på Prison Break- har precis börjat dvs har 4 säsonger av spänning framför mig! Men det blir nog inte så svårt för det fanns visst en hunk att vila ögonen på också
  • Smultronhjärta
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-02 14:49:44 följande:
    Tack söta! Ja, visst passar hon i lila? Kul att fler än jag tycker det, det borde innebära att mitt färgsinne är intakt! Fick hem syskonkort från Stjärnstudio idag, båda hade Katvigs lila/vita tröjor på sig och där syns det hur fint det passar på 6-åringen.
    Vilket fint syskonkort och det stämmer verkligen att hon passar superbra i lila{#lang_emotions_sunny}
  • Smultronhjärta

Inte bara mina trötta ögon då som ser galet Synd egentligen eftersom röd/orange är jättefin den också

• Smultronhjärta
    LJ2 skrev 2009-12-02 16:43:49 följande:
    vem av dom menar du?? jag har en av hunkarna som bakgrundsbild på datorn som för övrigt fyller samma datum som min stora dotter
    Jag menar the "good" bad guy..Har ju ingen koll på vad han heter men det är han som är supertatuerad
    Och serien är i övrigt nästan för spännande för mig- jag har plöjt alla 24 säsonger också men där är det knappt några känslor med som här*blir mkt mer inlevelse nu ju*
  • Smultronhjärta
    LJ2 skrev 2009-12-02 17:31:39 följande:
    han heter Michael i serien, wenthworth miller, född 72   det e just den hunken jag har som bakgrund.. serien e skitbra! speciellt första, det e så genomtänkt!! *enligt mig* ska fixa alla säsonger på skiva hade jag tänkt.. bad en om det, men vet inte hur det går.. =) tyvärr missat sista nu haft alldels för mycket o fixa med o varit för trött.. men snart så.. *annars köper jag väl dom!!! ska ha dom!!*
    Serien är precis som 24 för mig- jag hade inte pallat kolla en gång i veckan. Jag måste kunna plöja för det blir mer spännande då
    LJ2 skrev 2009-12-02 17:33:51 följande:
    content.expressen.se/blog/58/82/57/millermari... den ligger som bakgrund här hemma..
    Åh där är han ju!*SLURP* Tror dock inte att jag vågar lägga honom som bakgrund för då blir väl Smultronpappan sur
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15