• Daggdroppen

Vita hem

Välkommen till Vita Hem tråden!

Vi fortsätter att inspirera varandra och diskutera vårt gemensamma intresse, d.v.s. inredning med vitt som bas.

Vi har en härlig tid framför oss. Senhöst, vinter, advent, jul, nyår... Är säker på att det kommer att bli många godbitar. Jag längtar! Längtar ni?

Även fast vi är många gamlingar här så är alla nya också varmt välkomna!
  • Svar på tråden Vita hem
  • Gummsan82
    Camilla R skrev 2009-10-22 20:17:48 följande:
    Är man lite galen som tittar på julsaker redan nu?? Dessa gardiner var alldeles lagom juliga www.baldershage.se/knythissgardin-god-jul-p-1...
    Åh, jättefina!
    Nej det är inte knäppt, jag köpte som sagt en julstjälna i näver och en el-adventsljusstake i veckan, som jag spanat på sen september! {#lang_emotions_tongue_out}
  • mage06

Hej, hej!

Tack för ny tråd Fluffiga
    Jag nattsuddar och har ett litet blogginlägg

www.noamajahemma.blogspot.com

Hoppas att ni har det bra och, Pums, att kissen snart blir bättre!
    Gummsan: Du är rolig du Har du kollat H&M, Lindex, Twilfit...de brukar ha strumpbyxor

• Pums

Godmorgon!!

Idag är det mycket att stå i, får gäster både lördag och söndag. Vi ska fira lillens ett års dag och mannens 35 års dag.
    Imorn blir dt vänner och på söndag släkt. Skönt att dela det på två dagar tycker jag.

• 13 år emellan
    Gummsan82 skrev 2009-10-22 19:51:39 följande:
    Jag undrar om det är någon som vet vart man får tag i tjocka stumpbyxor, typ kalasbyxor? Hittade ett par i Ullared förra vintern men de är lite för korta i benen och de går hemskt långt upp på magen, som om de vore gjorde för gravida. Vill inte ha med ull eller så i, hade ett par men efter en kvart i dem så fick jag panik!Tips emottages tacksamt!
    Kappahl har flera snygga...ska själv satsa påett par av deras grå i år...
  • 13 år emellan
    numberone skrev 2009-10-21 16:59:50 följande:
    Idag ska vi på föräldramöte för första gången.. känns lite spännande¨å jäkligt vuxet, mer vuxet än jag känner mig....
    Hahaha...Jag fick ju min första redan som 20-åring men jag minns det ändå. Fats flest vuxenpoäng kändes det som om jag fick när jag tog kökortet (då var jag 30 år)
  • numberone
    13 år emellan skrev 2009-10-23 07:11:10 följande:
    Hahaha...Jag fick ju min första redan som 20-åring men jag minns det ändå. Fats flest vuxenpoäng kändes det som om jag fick när jag tog kökortet (då var jag 30 år)
    hihi, ja nog ger sånt vuxenpoäng alltid.... Jag sitter nu med i en festkommitté till nästa år då dagis har 20 års jubleum.... jag ska då alltid blanda mig i saker
  • Daggdroppen

Åh, Jag blir GALEN!!!!{#lang_emotions_demon}{#lang_emotions_djavulsk}{#lang_emotions_yell}

Krånglar med att överföra bilder för framkallning. Problemet är antagligen att jag har får många och för stora bilder så nu testar jag en annan sida och att ha bilderna nerpackade... Får se om det hjälper. Men det kommer att  ta lääääänge!

Dessutom krånglar bloggen. IGEN! Kan ni se den? Jag kommer inte ens in utan får bara ett felmeddelande.

Underbara teknik, NOT!

• Sussi N
    Daggdroppen skrev 2009-10-23 08:47:51 följande:
    Åh, Jag blir GALEN!!!!Krånglar med att överföra bilder för framkallning. Problemet är antagligen att jag har får många och för stora bilder så nu testar jag en annan sida och att ha bilderna nerpackade... Får se om det hjälper. Men det kommer att  ta lääääänge!Dessutom krånglar bloggen. IGEN! Kan ni se den? Jag kommer inte ens in utan får bara ett felmeddelande.Underbara teknik, NOT!
    Jag har samma problem med bloggen, får fram ett felmeddelande som man ska skicka till dom, men jag lyckas inte ens hitta vart sjutton man ska skicka det...
Svar på tråden Vita hem