• Daggdroppen

Vita hem

Välkommen till Vita Hem tråden!

Vi fortsätter att inspirera varandra och diskutera vårt gemensamma intresse, d.v.s. inredning med vitt som bas.

Vi har en härlig tid framför oss. Senhöst, vinter, advent, jul, nyår... Är säker på att det kommer att bli många godbitar. Jag längtar! Längtar ni?

Även fast vi är många gamlingar här så är alla nya också varmt välkomna!
  • Svar på tråden Vita hem
  • Pums

Mitt lilla projekt "Skafferiet" är så gott som klart!! Blev sååå sött! Är jätte nöjd!
    Om det behagar bli lite ljusare här idag så jag kan lyckas få lite bra bilder så kan jag visa det senare ikväll.

• Daggdroppen

Alltså faktikst!

Nu skulle jag vilja sätta mig ner och gråta som en treåring!
     {#lang_emotions_yell}{#lang_emotions_yell} {#lang_emotions_yell}{#lang_emotions_yell}

Är så trött på allt krångel så jag vill spy!!!!

Det fungerade inte att komprimera mappen med bilder. Vad gör jag då? Nu har jag testat två olika sidor för framkallning på nätet.

Jag har antagligen som sagt både för stora bilder och för många. 823 objekt och 1.42 GB står det.

Kan någon hjälpa?

Att gå till en fotoaffär vore väl det enklaste men det är nog otänkbart med tanke på priserna.... Jag antar det blir hundra gånger dyrare....

Och laddar man upp bilderna i många omgångar hamnar man väl att betala för flera frakter? Eller?

Snart kastar jag ut hela datorskrället och kameran. Jag är så förbannad just nu {#lang_emotions_demon}

• Gummsan82

mage06; alltid kul att kunna glädja någon {#lang_emotions_tongue_out}

Låter lite fånigt att en vuxen vill gå i kalasbyxor men de är sköna att dra runt i om man vill ha kjol eller klänning i denna årstiden. De är ju lite mera hållbara också, går inte så lätt maskor i dem. Tål mao vardagsstökeriet bra!
    Alternativet är ju som sagt tjockare stumpbyxor, typ tights av något slag. Kollade sist jag var på Lindex men de hade inga sånna som jag ville ha.
    Ska kolla Kappahl nästa gång jag för tillfälle.

Nån som vet om de stora pumporan dykt upp i affärerna än? Vill göra en att ha ljus i ute i år! Firar inte halloween men barnen gillar sånna pumpor och det är lite mysigt!
    Ska leta lite inspiration till vad jag ska skära ut!

• Gummsan82
    Villa Nordåker skrev 2009-10-23 11:43:12 följande:
    Fast jag säger inte kalasbyxor när jag har strumpbyxor i bomull utan strumpbyxor.Kalasbyxor sa vi när vi var små på 80-talet.
    Men jag gillar ordet lite! {#lang_emotions_dreamer}
    Jag säger ju inte kalasbyxor, möjligtvis hemma inom familjen och på skämt.
Svar på tråden Vita hem