BF Juni 2010!
Välkommen hit Parlar...missade det förut...blev så tagen av Bjornis inlägg....
Välkommen hit Parlar...missade det förut...blev så tagen av Bjornis inlägg....
Mrs Tercan skrev 2009-11-18 16:14:36 följande:
Miss Johanna skrev 2009-11-20 09:58:14 följande:
Jag kommer självklart ha med bebisens pappa på förlossningen. Det är en sån sak man bara måste dela med varann, men självklart förstår jag att alla inte har samma möjlighet! Men kärleken har inga fobier för sjukhus eller blod eller annat så han ska med utan snack!
Och vill det såklart med!
Vad gäller vaccinet så hade jag bestämt mig att ta det, men den enda dagen på veckan jag kan plockade BMG bort och ersatte med en av de veckodagarna jag absolut inte kan så jag vet inte hur det blir nu. Fick tips att ringa den MVC jag skulle tillhört och be att få ta den där men jag vet inte...där går några som jag inte vill ska veta att jag är gravid än, och att stöta på dom där vore pinsamt...VC är så liten så jag vet inte om jag ska be att få komma dit heller, säger jag varför jag vill ta den så kan någon sitta i väntrummet och höra och det vill jag inte heller riskera...och jag vill eg vänta till efter v 12 och jag är i v 11 nu. Svårt fortfarande alltså, att bestämma mig!
Alltså, jag tycker det är skitjobbigt att inte känna av graviditeten mer än jag gör. På morgonen när jag går ur sängen är brösten så tunga att det värker i dom när jag går upp, mår illa gör jag när jag inte ätit samt på kvällen när jag ska sova, igår fick jag kraftiga stick i magen som skrämde mig, men som jag minns att ngn härinne haft med väl? Annars känns det inte nåt i magen, ingen direkt molvärk heller...hur mycket symptom har ni andra nu? Jag är i v 10+6 idag...
Om 1,5 vecka, den 1 dec, ska vi få göra ett UL till, men det känns som en evighet dit...längtar som en tok men är samtidigt skitnervös såklart...speciellt efter senaste dagarnas tråkiga besked till några härinne!
Nu e det lunch!