Inlägg från: MaraFara |Visa alla inlägg
  • MaraFara

BF Juni 2010!

Nej, här har inte kikats på vagn än.. Tänkte vänta med det tills efter RUL.. Men visst, en Kronan skulle inte vara helt fel, och dessutom är dom ju inte så fasligt dyra heller..

• MaraFara

Thesso; kan säga som så mycket att min mage syns och det rejält.. Ingen tvekan om att jag är gravid, varken med eller utan kläder.. Är i v9..

• MaraFara

Får man basta å bada bubbelbad som gravid?

• MaraFara

Thesso; jag har oxå starka tanka på mammabyxor.. Visst, leggings funkar, men dom åker ju ner under magen, så jag får dra upp dom hela tiden.. Mjukisbyxor går oxå bra, men hur snyggt är det då? Å mina jeans kan jag inte knäppa utan måste ha gummiband i.. Mammabyxor är numera bara en fråga om när jag ska ta mig iväg och handla..

• MaraFara

Jo, satt igår å budade lite på Tradera, men det är så svårt för hela jag blir liksom större.. I normala fall har jag M, men jag märker att mina vanliga kläder blir tajta över allt å inte bara över magen, så egentligen kanske jag borde ha mammakläder i L.. Tänkte åka iväg å prova ett par mammajeans på HM, innan jag börjar buda på såna.. Nu har jag mest budat på vanliga byxor...

• MaraFara

Jaha, mina symtom då i v 9 (8+5)..

*daglig mensvärk
    *ömma bröst
    *trött
    *vaknar flera ggr varje natt för att kissa

Det var nog dom symtomen som jag kom på

• MaraFara

Nivde; vi är också klara med namn (tror jag).. Tindra (om det är en flicka vilket jag tror) eller Melvin..

• MaraFara

Var ut till HM idag å köpte en mammajeanskjol.. Så himla skönt att äntligen kunna ha ngt som inte spänner åt över magen.. Men jösses, helt plötsligt såg jag ju ännu mer gravid ut..

• MaraFara

Kela81; jeanskjolen som jag köpte är av kortare modell.. Går till halva låren.. Kostade 299:-

• MaraFara

Stina84; köpte den på HM idag...

Svar på tråden BF Juni 2010!