BF Juni 2010!
Blir inskrivning för min del idag.. Ska höra med min Bm om det finns ngn kurator eller dylig kopplat till MVC som jag kan gå och prata av mig med efter allt som varit.. Känner att jag har ett stort behov att få prata av mig, och dom runt omkring mig har väl tröttnat vid det här laget på att höra mig :).. Dessvärre kommer jag behöva ta med min 8-åriga son, som igår insjuknade med feber.. Men jag känner att jag kan inte boka om en inskrivning som redan är i senaste laget.. Har även beställt tid för klippning och slingning imorron.. Känner att jag behöver fräscha upp mig i håret.. Å sen är det ultraljud på fredag (bokat privat).. Spännande..
När det gäller mage så börjar även patienter att kommentera på jobbet nu.. Märker av ryggen efter ngr timmar på jobbet, så man är inte lika pigg och fräsch längre.. Ska börja lägga nytt schema nu och insåg att det blir nog det sista schemat jag lägger på ett tag, eftersom jag har en stark misstanke om att jag inte kommer orka jobba tiden ut, utan kommer börja gå på havandeskapspenning (om den nu blir beviljad) Men att jobba på akuten borde ju anses som ett tungt jobb, men man vet ju aldrig hur Fk bedömer.. Har tänkt att ta ut lite semester innan också, så att jag går hemma från mitten av mars..
Beträffande symtom så är det fortfarande ömma bröst, trötthet lite till o från, gasig i magen å sen vakna på natten för att kissa som är det mest dominerande.. Mensvärken har lagt sig, och ngt direkt illamående har jag heller aldrig haft..