BF Juni 2010!
Kan ju inte ens räkna :).. 10+5 enl egna beräkningar, och 10+1 enl VUL som tog 2 min på akuten..
Kan ju inte ens räkna :).. 10+5 enl egna beräkningar, och 10+1 enl VUL som tog 2 min på akuten..
Apropå kissa på nätterna.. Är uppe varje natt 1-2 ggr å kissar.. Skitdrygt, men men.. Det är väl lika bra att vänja sig för sen blir det ju av andra anledningar man vaknar på nätterna..
Fler vars bröst slutat ömma? Från att ha varit ömma å fasta, så har dom nu gått till sitt ursprung, vilket är allt annat än fasta :), å dessutom ömmar dom inte nämnvärt heller..
Rökfri i 6 veckor, och mår superbra.. Inte sugen och tycker att rökare luktar fruktansvärt illa :)
Vi är skitbra.. Får fortsätta att peppa varann sen, för det är när amningen är avslutad som jag vet att det svåra kommer :)
Så var då mina ömma bröst tillbaka och även mensvärk :).. Snacka om dag till dag-symtom..
Såg att ni haft en diskussion om vem som ska vara med på förlossningen.. I mitt fall så kommer jag (som jag känner idag) inte vilja ha med mig pappan till barnet, då vi knappt kan prata med varann.. Har fått höra så mycket elakheter dom senaste 3 veckorna sen jag kom på honom att haft en annan.. Istället har jag tänkt ta med min bästa kompis..
Vi var tillsammans, dock hade vi inte varit tillsammans länge när jag blev gravid, men vi har känt varann i flera år.. Han sa att han var precis lika glad som mig, men det har i efterhand visat sig att han lurat mig totalt med det mesta.. Vi jobbade tillsammans för flera år sen, och nu går han omkring där på jobbet å talar om att jag lurade på honom det här.. Sen har det kommit massor med mess om att att göra abort, han har inte tid för ett barn i sitt liv, ett barn ska ha 2 föräldrar vid sin sida osv.. Men jag kämpar tappert på, och har sagt att jag kommer informera honom om bebisen så fort jag har info att ge honom, typ efter Bm-besök, ultraljud osv.. sen vad han gör med den infon är upp till honom..
Vi fick ju reda på i v4 att jag var gravid, och allt runt omkring honom uppdagades i v10, så jag hann ju gå i 6 v och tro att vi skulle bli "lyckliga" tillsammans.. På 6 v hinner man måla upp bilder om det mesta, och att helt plötsligt ha en bild som rasar ihop å sen på det ställa in sig på en abort.. Nej, det blev för mycket.. Jag älskar och älskade det lilla i magen redan, så abort var uteslutet..
stina84 och vitvåonågratill; ni har fått i eran inbox av mig..