Inlägg från: Milliemolly |Visa alla inlägg
  • Milliemolly

BF Juni 2010!

Jag vill absolut inte skrämma upp någon - men man måste ha en realistiskt syn...........man måste också komma ihåg ATT FÖR DE ALLRA FLESTA GÅR DET JÄTTEBRA! Som jag sagt innan : vi väntar barn, inte missfall od.

• Milliemolly
    lellsmöla skrev 2009-11-10 20:03:35 följande:
    Då har man fått missfall då. Såg faktiskt fostret när de ramlade ut. Måste säga att de såg facinerande ut. som en liten sjöhäst i en pottekula.Ledsen är jag men ja hade de på känning. så nu får jag önska er andra lycka till för här ska de startas på nytt bara mensen äår på G igen. Tänk att man kan sakna något som va så litet. Jag är både glad och ledsen. Jag fatta ju att de va fel när ja kom från mitt VUL och nu fick ja ju de bekräftat och de va skönt att de gick fort.Lycka te nu tjejer =D ja är nog snart på G igen får vi hoppas. Man ska inte vara nekativ för de förlorar man på
    Nej fy vad trist!

Hur hade du det på känn och vad såg de på VUL?

Bra att du känner direkt att ta nya tag. Det gjorde jag också direkt efter mitt MA. Här sak vi inte ge upp!!!!!
  • Milliemolly

H&M.s kläder är helt OK och Po.ps men de är lite dyra tycker jag!

Här kräkte jag för första gången i morse vecka 10+2

Drack apelsinjuice på fastande mage, cyklade till dagis och hem och sedan kräktes jag.

För att inte må illa måste jag äta atändigt.............än så länge har jag hållt min vikt +- 1 kg. Lyckas jag med det till den 1 dec har jag samma inskrvningsvikt som med dottern.

11 dagar till KUB och 14 dgr till inskrivning.

Ni som sak föda runt den 12 juni - när har ni fått RUL?

• Milliemolly
    stina84 skrev 2009-11-17 17:46:43 följande:
    Hörni. Jag tror jag kände något idag... Kännde så väl igen det från förra gången, men så var det ju över lika fort som det kom så nu i efterhand blir man ju ändå tveksam.. Men det var vid denna tidpunkten som jag började känna de första rörelserna med dottern med..♥
    Jag tycker också att jag känner något.............är faktiskt nästan säker.

Det är ju min tredje grav. men andra barnet och jag känner igen det.

Mysigt. det är kasnke 1-3 gånger per dag som jag känner det.
  • Milliemolly

hej! är i vecka 10+4 och undrar så om jag gjorde rätt i att inte ta vaccianationen igår??????????????+

Jag var för rädd helt enkelt och orolig för hur det sak påverka bebben.

Jag kan tänka mig att ta den om 3 veckor när den viktigaste utvecklingen är klar och moderkakan tagit över näringen.

Hur har ni resonerat o vad säger era BM?

Jag har inte pratat med min om det än. Inskrivning 1 dec.

• Milliemolly

Någon som vet när de sk spökveckorna infinner sig?

Känner mig sedan igår nämligen inte gravid alls längre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Usch så orolig jag är. Jag har KUB bokat den 28..............mardrömmen är att det inte ens lever då............hoppas att symptomen kommer tillbaka i veckan.

• Milliemolly
    stina84 skrev 2009-11-22 11:07:04 följande:
    Inte en aning. Men jag har inte haft symtom på över 2 veckor nu... Jag har kub den 2 december. Vilken vecka är du i nu? Jag är i v.11+5 idag.har du kännt bebis något mer? Det har inte jag. Men vet att det kan vara länge emellan gångerna i början...
    jag är i 11+0 idag. jag har inte känt mer heller.

ÅH - vad jag längtar till t ex rutinUL är äver så man kan slappna av mer...............

men skönt på ett sätt att fler här inne inte heller känner så mycket!

Nu är det Robinson-repris
  • Milliemolly

Ni som redan gjort KUB!

Har ni lust att dela med er av era resultat?

T ex ålder, vilken vecka ni är i och vilken siffra ni fick?

Som ni kasnke vet så gjorde jag ett KUB med sämsta resultat i april i år. Här ingår det inte och kostar knappt 3000 kr..........plus 20 mil att köra.

Jag sak göra mitt nya KUB på lördag och är dödligt nervös

Försöker tänka positivt och hoppas att det går bättre den här gången!

MAgen är gasnak enorm nu Hoppas så att jag kan berätta om en vecka för alla.............svårt att dölja med kläder. Går mest i vida blusar och koftor men nu sjunger de vanliga jeansen på sista versen

Är i vecka 11+1 idag.

• Milliemolly

Ni som redan gjort KUB!

Har ni lust att dela med er av era resultat?

T ex ålder, vilken vecka ni är i och vilken siffra ni fick?

Som ni kasnke vet så gjorde jag ett KUB med sämsta resultat i april i år. Här ingår det inte och kostar knappt 3000 kr..........plus 20 mil att köra.

Jag sak göra mitt nya KUB på lördag och är dödligt nervös

Försöker tänka positivt och hoppas att det går bättre den här gången!

MAgen är gasnak enorm nu Hoppas så att jag kan berätta om en vecka för alla.............svårt att dölja med kläder. Går mest i vida blusar och koftor men nu sjunger de vanliga jeansen på sista versen

Är i vecka 11+1 idag.

• Milliemolly
    Yossan skrev 2009-11-23 22:15:33 följande:
    Har varit borta lite och orkar inte läsa ikapp allt. På det ni skiver om KUB låter det som att man kan hitta alla typer av svåra handikapp, ddet stämmer väl inte riktigt. KUB liksom fvp visar väl i första hand på Mb Down!? Inte annat.
    det kan påvisa annat också. en tjock nackspalt tyder ofta på t ex hjärtfel.

de går också noggrant igenom hela fostret och mäter osv.

undersökningne upplevde jag som mkt proffsigare och grundligare än Rul. utrustninnge var alldeles ny och man såg jättebra.

jag gör också kub för att OM något är fel få reda på det så tidigt som möjligt och inte i vecka 20 som RUL är här.
Svar på tråden BF Juni 2010!