BF Juni 2010!
Jag vill absolut inte skrämma upp någon - men man måste ha en realistiskt syn...........man måste också komma ihåg ATT FÖR DE ALLRA FLESTA GÅR DET JÄTTEBRA! Som jag sagt innan : vi väntar barn, inte missfall od.
Jag vill absolut inte skrämma upp någon - men man måste ha en realistiskt syn...........man måste också komma ihåg ATT FÖR DE ALLRA FLESTA GÅR DET JÄTTEBRA! Som jag sagt innan : vi väntar barn, inte missfall od.
H&M.s kläder är helt OK och Po.ps men de är lite dyra tycker jag!
Här kräkte jag för första gången i morse vecka 10+2
Drack apelsinjuice på fastande mage, cyklade till dagis och hem och sedan kräktes jag.
För att inte må illa måste jag äta atändigt.............än så länge har jag hållt min vikt +- 1 kg. Lyckas jag med det till den 1 dec har jag samma inskrvningsvikt som med dottern.
11 dagar till KUB och 14 dgr till inskrivning.
Ni som sak föda runt den 12 juni - när har ni fått RUL?
hej! är i vecka 10+4 och undrar så om jag gjorde rätt i att inte ta vaccianationen igår??????????????+
Jag var för rädd helt enkelt och orolig för hur det sak påverka bebben.
Jag kan tänka mig att ta den om 3 veckor när den viktigaste utvecklingen är klar och moderkakan tagit över näringen.
Hur har ni resonerat o vad säger era BM?
Jag har inte pratat med min om det än. Inskrivning 1 dec.
Någon som vet när de sk spökveckorna infinner sig?
Känner mig sedan igår nämligen inte gravid alls längre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Usch så orolig jag är. Jag har KUB bokat den 28..............mardrömmen är att det inte ens lever då............hoppas att symptomen kommer tillbaka i veckan.
Ni som redan gjort KUB!
Har ni lust att dela med er av era resultat?
T ex ålder, vilken vecka ni är i och vilken siffra ni fick?
Som ni kasnke vet så gjorde jag ett KUB med sämsta resultat i april i år. Här ingår det inte och kostar knappt 3000 kr..........plus 20 mil att köra.
Jag sak göra mitt nya KUB på lördag och är dödligt nervös
Försöker tänka positivt och hoppas att det går bättre den här gången!
MAgen är gasnak enorm nu
Hoppas så att jag kan berätta om en vecka för alla.............svårt att dölja med kläder. Går mest i vida blusar och koftor men nu sjunger de vanliga jeansen på sista versen
Är i vecka 11+1 idag.
Ni som redan gjort KUB!
Har ni lust att dela med er av era resultat?
T ex ålder, vilken vecka ni är i och vilken siffra ni fick?
Som ni kasnke vet så gjorde jag ett KUB med sämsta resultat i april i år. Här ingår det inte och kostar knappt 3000 kr..........plus 20 mil att köra.
Jag sak göra mitt nya KUB på lördag och är dödligt nervös
Försöker tänka positivt och hoppas att det går bättre den här gången!
MAgen är gasnak enorm nu Hoppas så att jag kan berätta om en vecka för alla.............svårt att dölja med kläder. Går mest i vida blusar och koftor men nu sjunger de vanliga jeansen på sista versen
Är i vecka 11+1 idag.