När ÄL med Pergotime?
Hej! När fick ni ägglossning med Pergotime? Jag är på 6:e dagen efter sista Pergotabletten.. men har inte kännt ngn ägglossning än.. När fick ni? Jag vill , jag vill, jag vill lyckas den här gången. Hej hopp
Hej! När fick ni ägglossning med Pergotime? Jag är på 6:e dagen efter sista Pergotabletten.. men har inte kännt ngn ägglossning än.. När fick ni? Jag vill , jag vill, jag vill lyckas den här gången. Hej hopp
Kräftan77:
Tack för ditt svar.
Jag ringde en gynekolog och förklarade läget och fick en tid om två veckor för både mig och min man. Vi kommer då att ta spermaprover och blodprover samt undersökas med VUL.
Lady Li skrev 2009-10-27 20:39:18 följande:
Tack, det ska säkert gå vägen.
Jag är på dag 15 efter första pergokuren (åt pergotime dag 5-9) och ÄL-testet visade positivt igår. Jag har haft jätteont i äggstockarna och nedre delen av ryggen samt lätt illamående. Var hos gyn i tisdags och fick se 2 fina ägg
Jag hoppas verkligen pergotime funkar, har försökt bli gravid i 10 månader nu.
Håller tummarna för oss alla!!!!
Himla77 - Jag har också fortf lite ont i livmodern. Har nog haft ÄL i mån el tisdags och då sexade vi. Jag väntar också in BIM, testar inte innan. HÅller tummarna för er
Det verkar som att fler har ont i äggstockarna och livmodern efter stimulering. Jag som trodde jag var ensam om det.. trodde jag var överstimulerad..
Kräfta2009 - jag håller tummisarna
Har varit på gyn akut idag eftersom jag har så oooont i magen och då kan han bara se en massa mindre cystor
Alltså ingen ägglossning. Slemhinnan var dessutom för tunn så det kan ju inte ha skett ngt.. blir så ledsen. Jag trodde verkligen att jag hade haft ÄL. Snyft snyft...