När ÄL med Pergotime?
Hej! När fick ni ägglossning med Pergotime? Jag är på 6:e dagen efter sista Pergotabletten.. men har inte kännt ngn ägglossning än.. När fick ni? Jag vill , jag vill, jag vill lyckas den här gången. Hej hopp
Hej! När fick ni ägglossning med Pergotime? Jag är på 6:e dagen efter sista Pergotabletten.. men har inte kännt ngn ägglossning än.. När fick ni? Jag vill , jag vill, jag vill lyckas den här gången. Hej hopp
Åh vad roligt
GRATTIS!!!
Klart att du skall glädjas fullt ut!
Kram
Tack
God morgon!
Mens idag...Ny kur nya tag!
Hej vänner!
Har inte vart särskilt aktiv skribent här inne, men läser gärna i de olika forumen.
Jag är 33 år, har en dotter på 3 år och nu försöker vi få ett syskon. Vår dotter kom till genom att mina östrogennivåer var på topp precis efter att jag slutat med p-piller. Vi hoppades på samma lycka denna gång (har konstaterat en hormonell obalans, för få bärare till testosteronet) men det blev varken plus, ägglossning eller mens. Jag slutade med p-piller i augusti och 12/12 fick jag blödning med hjälp av provera, sedan fem tabletter pergotime dag 4-8 och idag 25/12 testade jag positivt på ägglossningstest. JAG ÄR SÅ HIMLA SPÄND! Tänk om det verkligen är så att jag har ägglossning? Stickan var en av de billigare typerna och var till en början svagt men blev efter några minuter starkare (det stod avläses efter 5-10 min på förpackningen). Undrar också över det här med starkare och svagare streck på stickorna - vad har ni andra för erfarenheter?
Ville med detta inlägg mest bara dela med mig av lite fjärilar i magen och hopp om att snart bli legitimt tjock.
Kram och god jul till er alla!
anna h29 skrev 2009-12-25 18:23:15 följande: