När ÄL med Pergotime?
Hej! När fick ni ägglossning med Pergotime? Jag är på 6:e dagen efter sista Pergotabletten.. men har inte kännt ngn ägglossning än.. När fick ni? Jag vill , jag vill, jag vill lyckas den här gången. Hej hopp
Hej! När fick ni ägglossning med Pergotime? Jag är på 6:e dagen efter sista Pergotabletten.. men har inte kännt ngn ägglossning än.. När fick ni? Jag vill , jag vill, jag vill lyckas den här gången. Hej hopp
Dag 15 fick jag positivt på ägglossningsstickan efter att ha ätit pergotime från dag 5-9.
dag 14 idag i menscykeln och fick positivt på äl test idag.. åt pergo dag 5-9
BIM i lördags och fortfarande ingen mens... Jag hade ju sen äl sist, men det här är nästan löjligt. Nästan säker på att det inte tagit sig, då jag tagit två test och inget varit positivt... Nu ligger det ett ClearBlue i badrummet eftersom sista testet jag gjorde var väldans konstigt, och jag känner att jag inte riktigt litar på dem. Billiga som jag köpt från snabbatester.se. Väntar nog till framåt lördag innan jag testar med CB, men nu finns det hemma i alla fall... Dessutom känns det som att det är mens på gång nu... Trist, men bara att ta nya tag... Hämtade ut sista Pergokuren idag med... =/
dag 15 och fortfarande äl.. tydligen kan man ha det i flera dagar alltså positivt på stickan.. i tre dagar sa läkaren till mig.. så nu håller vi tummarna
Håller tummarna för er! Jag är på ny kur med Pergo och hoppas hoppas att jag haft ÄL idag. Tempar varje dag och hittills har inget skett och det är dag 18 idag så blir det inte idag el imorgon så är det väl kört den här gången med. Fick ont i hö äggstock i ngr minuter idag så jag hoppas det är ett tecken.. nu hoppas man så fort man känner ngt. Jag vill så gärna att det skall ta sig med den här kuren..
Hur har det gått för er Himlan77 och Bubblan79 ?? Har in fått ngr + ?
Tråkigt att du mår psykiskt dålig av tabletterna
Jag kan känna mig gråtmild o lättirriterad men ändå inte så farligt.. Jag är också på en ny omgång med Pergo, dag 20 imorgon. Skall ta blodprov på ons - får väl se då om jag ägglossat. Har tempat mig dagligen och där har inte skett ngn stegring så jag tror inte heller på BIM den här gången (planerat kring lucia). Ja ja... suck! Jag hoppas verkligen att vi snart blir gravida!! Jag kör 3:e kur över jul och hjälper inte det så remiteras jag till reproduktionscentrum för annan behandling.
Vi hörs Himlan77 - good luck
Kräftan77: Det här var ju min tredje omgång och om inget hänt nu heller (vilket det inte verkar ha gjort...), så vet jag inte riktigt vad som händer... Jag skulle kunna tänka mig IVF-kö (tror inte den är så hiskeligt lång här faktiskt, några månader bara, men jag är osäker), och ev käka Pergo under tiden... Vet inte om man får göra så, men jag tänkte fråga i alla fall... Det känns i alla fall som att IVF är nästa utväg, även om jag inte ser fram emot det direkt... =/ Lycka till med blodprovet!