• bocabo

Norgetråden del 3

Dax för en ny tråd.
    För alla som bor/har bott/ska flytta, eller har någon annan anknytning till Norge

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 16:11
    Här är vi som hänger i tråden:

Jaz1, (ska flytta till) Trondheim, 3 barn: 3 år, 7 mån, 7 mån
    Susodus, Kristiansund, Emelie 2 år och en bebbe (tjej) påväg i nov09
    MamaKlara, Stavanger, 1 dotter 17 månader
    lhanna, Trondheim, Ailinn 6 månader
    Bocabo, Beitostölen, Ida Chantelle, 8 månader
    Janiem, Stjørdal (nära Trondheim, men letar boende inne i Trondheim) 3 barn: Liam snart 6 år, Isak 4 år och Mona 5 månader.
    Fraggelgirl, Aurskog, Ida 9 månader
    Trollet05, Bergen, 2 barn: 4 år och 2 månader
    MaryLi, Bergen, jobbar på första barnet
    Daimstrut, Stavanger, en dotter 7 mån
    MrsQ , Kongsberg, Filip 4 år
    Mortil3, Bergen. 3 barn, gutt 7 år, gutt snart 6 år, jente snart 4 år

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-16 12:02
    Uppdaterad lista:

Jaz1, (ska flytta till) Trondheim, 3 barn: 3 år, 7 mån, 7 mån
    Susodus, Kristiansund, Emelie 2 år och en bebbe (tjej) påväg i nov09
    MamaKlara, Stavanger, 1 dotter 17 månader
    lhanna, Trondheim, Ailinn 6 månader
    Bocabo, Beitostölen, Ida Chantelle, 9 månader
    Janiem, Trondheim. 3 barn: Liam 6år, Isak 4 år och Mona 7 månader
    Fraggelgirl, Aurskog, Ida 9 månader
    Trollet05, Bergen, 2 barn: 4 år och 2 månader
    MaryLi, Bergen, jobbar på första barnet
    Daimstrut, Stavanger, en dotter 7 mån
    MrsQ , Kongsberg, Filip 4 år
    Mortil3, Bergen. 3 barn, gutt 7 år, gutt snart 6 år, jente snart 4 år

• Svar på tråden Norgetråden del 3
  • bocabo

God fortsättning!!! Hoppas ni alla haft en fin jul! Vi firade bara vi 3 och det var alldeles lagom tycker jag.
    Imorn börjar rean här, ska se om vi   kan hitta oss en ny tv *hoppas, hoppas*

• MaryLi

Här sitter jag i Varberg och tar det lugnt efter julhelgen. Har varit härligt, och i år var det faktiskt snö på julafton! Min första vita jul i Varberg! För en norrlänning är det stort.

Hoppas ni har det supert vart ni än befinner er!

• bocabo
    MaryLi skrev 2009-12-27 14:32:42 följande:
    Här sitter jag i Varberg och tar det lugnt efter julhelgen. Har varit härligt, och i år var det faktiskt snö på julafton! Min första vita jul i Varberg! För en norrlänning är det stort. Hoppas ni har det supert vart ni än befinner er!
    Haha, det kan jag tänka mig, det tillhör ju inte det vanliga med snö i dom trakterna Men mysigt ändå skulle jag tro.
  • MaryLi

Nu är det ännu mysigare! För här i Bergen är det en massa snö. Kom tillbaka igår och det är så vackert överallt. Det bästa är att det ska fortsätta vara kallt ett tag till.

Gott Nytt År på er!

• Kaxmaja

Det är MASSOR av snö även här i Oslo. Här på Böler där vi bor är det total snökaos. Går knappt att köra på vägarna för det är stora snövallar överallt

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • missmoneypenny

Hej Hej

Tänkte hoppa in här! Är gravid, precis inlett 5e veckan, och bor i Stavanger sen 3 år. Ska på första besöket hos fastlegen idag och det ska tydligen ta två timmar! Kan inte förstå att det ska ta så lång tid men men, det blir intressant!

Ha det!

• Mor till 3
    MaryLi skrev 2010-01-04 15:56:51 följande:
    Nu är det ännu mysigare! För här i Bergen är det en massa snö. Kom tillbaka igår och det är så vackert överallt. Det bästa är att det ska fortsätta vara kallt ett tag till. Gott Nytt År på er!
    Ja, visst är det mysigt!!! Snön kom helgen innan jul, och den ligger fortfarande!!! Det har till och med kommit mer då och då, och det är så fint ute.

Ska visst bli kallare till helgen, urk och jag som ska jobba hela helgen och inte kan sitta inne och mysa... :(

Gott nytt år allihop! :)
  • Kaxmaja
    missmoneypenny skrev 2010-01-06 12:44:03 följande:
    Hej Hej Tänkte hoppa in här! Är gravid, precis inlett 5e veckan, och bor i Stavanger sen 3 år. Ska på första besöket hos fastlegen idag och det ska tydligen ta två timmar! Kan inte förstå att det ska ta så lång tid men men, det blir intressant! Ha det!
    2 timmar? Oj vad gjorde de då? Så lång tid har det inte tagit med något av mina barn :_)
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden Norgetråden del 3