• klarafina1

Vart köper man en kattfälla??

ja precis som överkriften säger...

• Svar på tråden Vart köper man en kattfälla??
  • ming

Sen måste jag bara passa på att fråga hur katten ska kunna markera dem? Hänga och klänga sig fast på täckena och sen släppa ut kisset?

Och i ett sådant fall blir ju inte täcket förstört för det räcker ju att tvätta täcket och så är det så gott som nytt igen.
    Men om katten skulle repa en bil däremot. Hu!

• AnnaGBG

Sätta sig på räcket eller vad det är täcket hänger över. Och hankattpiss är inte så lätt att få bort i tvätten.

• Kattmatte

Du kan väl för f-n inte fånga katter i fälla heller, det var det dummaste jag hört på länge. Jag förstår att det är jobbigt när katter kommer in, men tänk på en lite sak : DET ÄR INTE KATTERNAS FEL UTAN DERAS ÄGARES!!!!!! Så därför, för att komma till botten med problemet, PRATA MED ÄGARNA . Jag blir så förbannad så det kokar i mig när jag hör talas om djurplågeri.

• myskatt

ming
    Hänger täcket över tex verandatäcket ställer sig katten helt sonika brevid och sprayar.

• E l l a

Håller med Kattematte till fullo!

• Inexsana

Katten ställde sig med ändan mot täcket som hängde på klädsträcket... och sprayade, täcket är tvättat, och kemtvättet efter det, och det stinker än. det är lätt att vara efterklok men det hade blivit billigare att köpa två nya täcken.

• ursul

inexsana: Men om nu ägarna vägrar betala så tycker jag du ska polisanmäla dem, det får inte gå till på det viset !

• myskatt

Inexsana
    Visst är det surt . Min första katt fick pippi på att kissa i min ryggsäck, fick köpa loss x antal böcker från skolan. Blev skogstokig och hon tyckte det mest va kul att få uppmärksamheten.

• Mickan 81

Har läst hela tråden men har ändå inte förståttt VAD ts tänkt att göra med katterna sedan.... DET tycker jag skulle vara väldans intresant att få veta!!!!

• AnnaGBG

Mickan--Det kan du nog glömma! Vi är många som frågat

Svar på tråden Vart köper man en kattfälla??