Vart köper man en kattfälla??
ja precis som överkriften säger...
ja precis som överkriften säger...
Jag förstår att det är irriterande med katter som springer i andra trädgårdar och hus men man kan inte jaga dem med fällor! Helt vansinnigt! Jag mår skitdåligt av att höra att folk har sån dålig respekt för djur. Jaga ägarna istället och fånga dem i bur, det får du säkert bättre resultat av.
Var glada att vi inte har det som på Irland. De släpper ut sina hundar när de är på jobbet och det är skitläskigt när det kommer en flock stora hundar springande mot dig på gatan.
Nedkissade täcken kan tvättas i kokande vatten och ättika så går kisslukten bort.
Fattar ingenting...................??? Vadå kattfälla??? Man kan väl inte fånga katter som om de vore möss eller nåt! Om det springer katter i trädgården så spruta vatten på dem - det har funkat för oss iallafall
Jag undrar också VAD ts ska göra? Ha kvar dem i buren och mata dem i alla evighet? Ha kvar dem i buren och svälta ihjäl dem? Gå med dem hem till ägarna? Släppa ut dem igen fast längre bort? Avliva dem? VAD?
Inexana ÄNTLIGEN någon som har något vettigt att säga precis så ska det gå till har haft kontakt med en kommun jägare som ordnar resten.
Dom har fått varningar och skiter idet,
Jag vill inte ha dom i min trädgård och jag vill bo i hus om man nu har rätt till det om man inte vill ha katter springande i huset och i trädgården
Hoppas att ägaren tar sitt ansvar då, och att du är snäll med kissen.
jag tror dock inte det vore det bästa för grannsämjan att fånga katterna och skjuta dom.. men spelar det ingen roll så kanske det går att fånga katterna när dom gått in till er?
eller är dom förvildade?
kram
Men inte skulle hon väl skjuta dom? Eller läste jag fel? SKulle hon inte polisanmäla eller?
Tumbling down
hon har haft kontakt med kommunens jägare jag tror inte han skulle komma dit för att kela eller prata förstånd med kissarna
usch vad hemskt
Oj då läste jag tokigt då. Men så får man ju inte göra!!! Usch och fy!!!