• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Tindrisen03
    Sylt skrev 2010-01-28 16:13:47 följande:
    Förresten! Jag har inte fått ngn sådan kupong... brukar få. Den hade suttit fint
    Har inte heller fått och brukar få..ibland får man dock bara om det är dags för en att få bonus och det var det inte för mig tror jag. Lite tråkigt att missa 20% dock just nu{#lang_emotions_undecided}
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Sylt
    Tindrisen03 skrev 2010-01-28 16:26:32 följande:
    Har inte heller fått och brukar få..ibland får man dock bara om det är dags för en att få bonus och det var det inte för mig tror jag. Lite tråkigt att missa 20% dock just nu
    Misstänkt det... {#lang_emotions_undecided}
  • Tuffelisa
    Sylt skrev 2010-01-28 15:55:32 följande:
    Tjena Har precis fått hem en everyday long cardigan från T. Blir lite skum på den, vet inte om jag bara är paranoid Den känns tunnare än den jag har innan, lite hafsig. Sen funderar jag lite över ovanstående lapp. Brukar den lilla lappen sitta där? Har fler bilder i mitt galleri. Vad tror ni?
    Jag har en likadan fast grå som jag köpte i butik i höstas och jag har en likadan lapp på min. {#lang_emotions_dreamer}
  • MejaKiZnic

Har en rosa fonda dress som ligger och väntar på mig {#lang_emotions_dreamer} men kan inte bestämma mig

♥мєℓιηα, ναяנє ∂αg мє∂ ∂ιg äя αℓℓт♥
  • Bambiblogg
    Sylt skrev 2010-01-28 15:55:32 följande:
    TjenaHar precis fått hem en everyday long cardigan från T. Blir lite skum på den, vet inte om jag bara är paranoid Den känns tunnare än den jag har innan, lite hafsig. Sen funderar jag lite över ovanstående lapp. Brukar den lilla lappen sitta där?Har fler bilder i mitt galleri. Vad tror ni?
    Det brukar sitta en sån lapp i de plaggen som kommer från USA eftersom de har några regler om att tillverkningsland måste vara välsynligt. Så det är nog ingen kopia!
  • Pyttisens mamma

Det blev ingen x-stitch för mig, jag blev överbjuden när jag var uppe och nattade barnen... Den gick för 960 kr.

• Sylt
    Bambiblogg skrev 2010-01-28 18:58:50 följande:
    Det brukar sitta en sån lapp i de plaggen som kommer från USA eftersom de har några regler om att tillverkningsland måste vara välsynligt. Så det är nog ingen kopia!
    Tack!
  • smulan0
    Pyttisens mamma skrev 2010-01-28 20:09:30 följande:
    Det blev ingen x-stitch för mig, jag blev överbjuden när jag var uppe och nattade barnen... Den gick för 960 kr.
    OJ det var mycket tycker jag. Köpte min på T för 660kr! Så du lär kunna komma över den billigare!
  • Pyttisens mamma
    smulan0 skrev 2010-01-28 21:05:45 följande:
    OJ det var mycket tycker jag. Köpte min på T för 660kr! Så du lär kunna komma över den billigare!
    ok, lika bra att jag missade den då:)
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III