• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Frusna flickan
    alias skrev 2009-11-19 10:10:49 följande:
    Nu går et att förbeställa prespring hos Deepfling!Skyna skynda, dollarn är dessutom billig nu!
    Tack! Men herregud var stl redan var slut. Inget av det jag ville beställa fanns kvar i stl. Dessutom stod det delivery mid dec. Man hinner då få snabbare leverans från Svenska butiker. Bra pris dock med den låga dollarn. Bara man inte åker på tull och sånt.. Då tjänar man inte lika många hundringar. Beror ju också på vad de skriver på paketen.
  • One

Tack för alla åsikter om tank eller underdress...jag lutar nog åt en tank. Ska ju sy lite själv tänkte jag, men behöver en nu.
    (Lite OT- har beställt siden och spetsar och tillbehör men det tar ju lite tid tills det kommer och först ut tänkte jag göra en underklänning: kikar nog lite på standardunderklänningen där för att få lite inspiration)

Min väska och kofta har iaf kommit. Den väskan är helt perfekt för mig som inte är en väskgalning...när t.o.m. jag funderar på om jag borde ha köpt en röd...också då är det illa! Kan ju iof byta den här, men, tja, velfia är vad man är! Är det fult med brun väska och vit jacka? Brun väska och svart jacka? Den röda passar ju till allt, men ja, tja...två väskor kan jag inte försvara- även om jag verkligen inte ska ha något från pre-spring. Inte i december- där går gränsen för mig! Men kanske rear de ut den röda sedan? Fast även med nedsatt pris är den väääldigt dyr...

Och idag sa det pling i mailen- leverans...får hämta imorgon efter jobbet och se om den passar....återkommer om det...

• MrsFreckles

Kikar in, eller jag laser har var och varannan dag men har inte varit sa mycket kop fran min sida pa ett tag. Det enda fran pre-spring collection som jag skulle kunna tanka mig ar 227 Alchemistry, den ar ju sa fin!

Kollade deepflings sida, dar star det att alla plagg ar handgjorda och ekologiska...hm...det stammer val inte riktigt?

• malinoski

Vad lugnt det har börjat bli här.. Har alla börjat blogga tro?

• Morty
    malinoski skrev 2009-11-20 08:49:17 följande:
    Alla väntar på vårens nyheter kanske.....
  • Frusna flickan
    malinoski skrev 2009-11-20 08:49:17 följande:
    Jag håller med.. Jag har inte tid att läsa allas bloggar utan tyckte att det var bra att de flesta skrev viktig info här.. Lite ledsen över det lugna tempot här numera. Jag har i alla fall invigt bildtråden här nu. Glömde skriva att min hearted är i stl 3 på bilden som råkade bli GIGANTISK, sorry. Tog en smygbild med mobilen inne på en toa
  • Morty

Frusna flickan skrev 2009-11-20 08:56:51 följande:

Jag håller med.. Jag har inte tid att läsa allas bloggar utan tyckte att det var bra att de flesta skrev viktig info här.. Lite ledsen över det lugna tempot här numera. Jag har i alla fall invigt bildtråden här nu. Glömde skriva att min hearted är i stl 3 på bilden som råkade bli GIGANTISK, sorry. Tog en smygbild med mobilen inne på en toa
    Var du tvungen att frestas med den bilden!!!! Kanske ska slå till på en hearted tunik istället för Revolution (indiantältet på mig ) Tål att funderas över.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III