• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Fru T
    kitty3465 skrev 2009-12-12 21:51:28 följande:
    hej life saviour ,tror jag känner igen dig från nån annan tråd!=)hur går det med din lille knodd? va styr ni med på dagarna? själv har ja tänkt o ta tag i min tillvaro lite efter jul hihi..kanske börja på babysim o lite sånt mys =) vart i linköping bor ni?
    Hej å välkommen

Bor i lambohov med man och dotter på 6 månader (på tisdag ) vi ska börja på babysim på simsalabim i valla nu efter nyår, vecka 3 drar dom igång igen. Jag har två kompisar som är insrtuktörer där så för mig va valet självklart. Ja ha fegat lite å inte velat börja men nu har dom övertalat mig vi kommer gå på lördagsförmiddagar. Dom ser gärna att man är båda föräldrana.
  • dinana
    Fru T skrev 2009-12-13 14:47:22 följande:
    Hej å välkommen Bor i lambohov med man och dotter på 6 månader (på tisdag ) vi ska börja på babysim på simsalabim i valla nu efter nyår, vecka 3 drar dom igång igen. Jag har två kompisar som är insrtuktörer där så för mig va valet självklart. Ja ha fegat lite å inte velat börja men nu har dom övertalat mig vi kommer gå på lördagsförmiddagar. Dom ser gärna att man är båda föräldrana.
    Å det låter skoj, synd att det skall vara så besvärligt att ta sig dit... tar ju över en timme att gå dit.. och bussen tar ju minst lika lång tid.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-12-13 15:37:44 följande:
    Å det låter skoj, synd att det skall vara så besvärligt att ta sig dit... tar ju över en timme att gå dit.. och bussen tar ju minst lika lång tid.
    hittade du nått skoj på cupolen?det fanns inget skoj denna gång.barnen fann en massa leksaker.vi han knappt hem innan vi fick bege oss till tornby med sonen.men det blev en snabbtur då jag fick värk helt plötsligt.
  • kitty3465

Apipoulai: då kanske vi kommer ses på babycafe efter jul då:) hur gammal är din lille?

dinana: tack! kan tänka mig att det är full rulle med två, jag tycker ju det är ett heltidsarbete med bara en :D man är ju värsta nybörjaren med första, men nu är han tre månader så lite mer rutin har man allt fått. Ska börja få in lite nattningrutin bara på kvällarna för just nu har vi noll =)

Fru Tzoanidis: tack!=) Skulle oxå vilja börja i Valla men det är kanske försent att anmäla sig nu? Har hört mkt bra om valla iaf =) Skulle va så kul o komma iväg på lite babyaktiviteter nu efter jul,om inte annat så för min egen skull så man får träffa andra föräldrar.Jag tycker det är så roligt att höra hur andra familjer har det med sina småbarn=)

Mys med tredje advent o snö ute ! Karln håller på o lägger golv just nu men ikväll hoppas jag på lite glögg till project runway kl 19=)

• JePaLuLi
    kitty3465 skrev 2009-12-13 10:24:09 följande:
    Apipoulai: Hej! Har tänkt o testa malmslätt bibblans grejer efter jul, tycker det verkar vara jättetrevligt =) Jag går också på bvc i kärna. Jag har haft lena-marie men hon har tyvärr slutat nu så ska gå till en ny tjeja som heter linda tror jag. Blir säkert bra det med! Mor85: Jahaaa det låter trevligt! Går du o din karl ihop på simmet? Ska försöka få med mig min karl har jag tänkt iaf dom första gångerna..Sen känner jag mig egentligen inte redo för bikinisäsongen haha kan jag lova. Men vad gör man inte för dom små liven hihiJennyoPatrik: Trevligt! Vad läser du till för nåt då? Själv jobbar jag på förskola i vanliga fall =)
    Jag läser till lärare för de tidigare åren.
    Indratvillingmamma skrev 2009-12-13 10:37:04 följande:
    Snööö! Tjoho! Mina ungar har redan varit ute och "skottat", åkt pulka och åkt stjärtlapp. Det gick väl hellre än bra, men huvudsaken att dom var glada.
    Samma här. De höll på att ta kål på pappa och farmor som fick springa runt med dem när de satt på snöskyffeln  De hade hur kul som helst!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • Mor85
    kitty3465 skrev 2009-12-13 10:24:09 följande:
    Apipoulai: Hej! Har tänkt o testa malmslätt bibblans grejer efter jul, tycker det verkar vara jättetrevligt =) Jag går också på bvc i kärna. Jag har haft lena-marie men hon har tyvärr slutat nu så ska gå till en ny tjeja som heter linda tror jag. Blir säkert bra det med! Mor85: Jahaaa det låter trevligt! Går du o din karl ihop på simmet? Ska försöka få med mig min karl har jag tänkt iaf dom första gångerna..Sen känner jag mig egentligen inte redo för bikinisäsongen haha kan jag lova. Men vad gör man inte för dom små liven hihiJennyoPatrik: Trevligt! Vad läser du till för nåt då? Själv jobbar jag på förskola i vanliga fall =)
    Japp vi går tillsammans, har bara gått själv en gång. Jo de kan jag förstå, jag badar med shorts o linne (löjlig som ja e )
  • Firstandhappy

lambohov med sambo o 2 barn, en på snart 2 år o en 5 mån... jobbar för fullt o tar hand om barnen, ska ev börja plugga till våren med...

tack för igår förresten.... trevligt med massa vin o sång!! syster Pia hälsar så gott..

• dinana
    kitty3465 skrev 2009-12-13 17:39:51 följande:
    Apipoulai: då kanske vi kommer ses på babycafe efter jul då:) hur gammal är din lille? dinana: tack! kan tänka mig att det är full rulle med två, jag tycker ju det är ett heltidsarbete med bara en :D man är ju värsta nybörjaren med första, men nu är han tre månader så lite mer rutin har man allt fått. Ska börja få in lite nattningrutin bara på kvällarna för just nu har vi noll =) Fru Tzoanidis: tack!=) Skulle oxå vilja börja i Valla men det är kanske försent att anmäla sig nu? Har hört mkt bra om valla iaf =) Skulle va så kul o komma iväg på lite babyaktiviteter nu efter jul,om inte annat så för min egen skull så man får träffa andra föräldrar.Jag tycker det är så roligt att höra hur andra familjer har det med sina småbarn=) Mys med tredje advent o snö ute ! Karln håller på o lägger golv just nu men ikväll hoppas jag på lite glögg till project runway kl 19=)
    Vi funderar faktiskt att stanna på två. En av varje är ju det alla föräldrar strävar efter och vi hade ju turen att få det med detsamma.. eller kanske inte riktigt.. vi väntade en flicka redan 2005 men det slutade inte lika bra den gången. Men som det är nu så känner jag inte för fler barn, det är ju dock den där första biten som är så skojig att man har svårt att låta bli =P Så man får nog börja fundera på sterilisering.. typ... för sitt eget bästa =) Min kropp orkar nog inte med fler graviditeter. Men vi avvaktar så länge. Men två känns rätt så skapligt nu faktiskt.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • kitty3465

JennyoPatrik: Jag läste också till lärare för de yngre åren..hade grundläggande färdigheter i matte o svenska som inriktning..:)

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6