Vi från Linköping! Del: 6
VINTEREDITION 2009Vi fortsätter väl att tjöta här då =)
Självklart är alla välkomna!
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442650.html
Medlemstråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442637.html
Apipoulai: då kanske vi kommer ses på babycafe efter jul då:) hur gammal är din lille?
dinana: tack! kan tänka mig att det är full rulle med två, jag tycker ju det är ett heltidsarbete med bara en :D man är ju värsta nybörjaren med första, men nu är han tre månader så lite mer rutin har man allt fått. Ska börja få in lite nattningrutin bara på kvällarna för just nu har vi noll =)
Fru Tzoanidis: tack!=) Skulle oxå vilja börja i Valla men det är kanske försent att anmäla sig nu? Har hört mkt bra om valla iaf =) Skulle va så kul o komma iväg på lite babyaktiviteter nu efter jul,om inte annat så för min egen skull så man får träffa andra föräldrar.Jag tycker det är så roligt att höra hur andra familjer har det med sina småbarn=)
Mys med tredje advent o snö ute ! Karln håller på o lägger golv just nu men ikväll hoppas jag på lite glögg till project runway kl 19=)
Kitty3465>> Ja, vi ses nog där! :)
lambohov med sambo o 2 barn, en på snart 2 år o en 5 mån... jobbar för fullt o tar hand om barnen, ska ev börja plugga till våren med...
tack för igår förresten.... trevligt med massa vin o sång!! syster Pia hälsar så gott..
JennyoPatrik: Jag läste också till lärare för de yngre åren..hade grundläggande färdigheter i matte o svenska som inriktning..:)