• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Marayah

kitty3465: hej o välkommen!!

Smileymalin: Har "bara" praktiserat på KAVA, men nu har jag strax jullov.

• Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-12-13 22:33:26 följande:
    lambohov med sambo o 2 barn, en på snart 2 år o en 5 mån... jobbar för fullt o tar hand om barnen, ska ev börja plugga till våren med...tack för igår förresten.... trevligt med massa vin o sång!! syster Pia hälsar så gott..
    Tack själv, var jättetrevligt
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-12-13 22:33:58 följande:
    Vi funderar faktiskt att stanna på två. En av varje är ju det alla föräldrar strävar efter och vi hade ju turen att få det med detsamma.. eller kanske inte riktigt.. vi väntade en flicka redan 2005 men det slutade inte lika bra den gången. Men som det är nu så känner jag inte för fler barn, det är ju dock den där första biten som är så skojig att man har svårt att låta bli =P Så man får nog börja fundera på sterilisering.. typ... för sitt eget bästa =) Min kropp orkar nog inte med fler graviditeter. Men vi avvaktar så länge. Men två känns rätt så skapligt nu faktiskt.
    nä det är INTE vad alla föräldrar strävar efter... synd att folk är så dumma så dom tror det..

kitty3465: Välkommen hit! Jag bor i Lambohov med min sambo och våra två barn som fyller 5 respektive 2 år i mars.

• Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-13 22:40:48 följande:

Tack själv, var jättetrevligt
    absolutely, nu bokar vi in januari med sen då..
    dinana skrev 2009-12-13 22:33:58 följande:
    Vi funderar faktiskt att stanna på två. En av varje är ju det alla föräldrar strävar efter och vi hade ju turen att få det med detsamma.. eller kanske inte riktigt.. vi väntade en flicka redan 2005 men det slutade inte lika bra den gången. Men som det är nu så känner jag inte för fler barn, det är ju dock den där första biten som är så skojig att man har svårt att låta bli =P Så man får nog börja fundera på sterilisering.. typ... för sitt eget bästa =) Min kropp orkar nog inte med fler graviditeter. Men vi avvaktar så länge. Men två känns rätt så skapligt nu faktiskt.
    Nej, jag strävar inte efter en av varje iaf. Klart jag vill ha en flicka, men inget som är livsnödvändigt.

Har du ändrat dig nu? Ville inte du ha flera barn för nån vecka sen?
    Firstandhappy skrev 2009-12-13 22:42:50 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-13 22:40:48 följande: absolutely, nu bokar vi in januari med sen då..
    Japp, det tycker jag verkligen, med singstar som förfest
  • Cacan

Hej! Kul med en linköpingstråd.. har inte läst nått i tråden.. men hoppar in och hoppas att det är ok

Har 2 barn. en tjej på drygt 2 år o en liten kille på 7 veckor!

• Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-13 22:44:41 följande:

Japp, det tycker jag verkligen, med singstar som förfest
    jajjemensan...
    Cacan skrev 2009-12-13 22:46:11 följande:
    Hej! Kul med en linköpingstråd.. har inte läst nått i tråden.. men hoppar in och hoppas att det är ok Har 2 barn. en tjej på drygt 2 år o en liten kille på 7 veckor!
    är okej men du är inte ny, du har vart här förr...
  • Cacan
    Firstandhappy skrev 2009-12-13 22:47:20 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-13 22:44:41 följande:
    är okej men du är inte ny, du har vart här förr...
    ja, det är möjligt har ju funnits nga linköpingstrådar o endel som tyvärr dött ut!
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6