Vi från Linköping! Del: 6
VINTEREDITION 2009Vi fortsätter väl att tjöta här då =)
Självklart är alla välkomna!
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442650.html
Medlemstråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442637.html
Så jäkla kallt det var idag då!
Vår termometer står på hiskeliga -17,7!!!
Jag älskade oxå Fem myror..det gick ju på tv för ett tag sen, om det var ett år sen eller så tror jag. Jag och Leo satt fastklistrade varje gång
Han älskar oxå det programmet. Sen är det ju Bompa varje dag som Leo tittar på och Disneydags, vi brukar kika på det i sängen på söndagmornarn hela familjen, så mysigt
Annars gillar Leo mycket filmer..
Vincent har börjat att intressera sig för tv:n nu och kan sitta stilla en liten stund iaf och se på nåt.
Vi var på bibban häromdagen och lånade en Alfons film, snacka om nostalgi på hög nivå för min del
Jag tokälskade Alfons när jag var liten. Leo har alla Alfonsböcker för det tyckte jag var ett krav ![]()
Vi har hela Fem myror-boxen. Killarna gillar också Bilar-filmen, Nicke nyfiken, Mora Träsk, Mamma Mu, Pettson och Findus mfl filmer. Nu i det här huset så har vi öppet mellan kök och vardagsrum så då har man mer koll på vad de ser på TV, men i vårt förra hus så ville jag hellre att de skulle se på en DVD än på TV om jag inte kunde vara i samma rum. Rätt vad det är så byter de kanal av misstag och det är inte alltid lämpliga program som dyker upp.
Vi sätter på en kanal på tv:n som vi vet har bra program, sen lägger vi upp fjärrkontrollerna så högt upp så Leo inte kan byta kanal.