Vi från Linköping! Del: 6
Hoppgungan är verkligen en hit, likaså gåstolen. Men det gälelr att de har utrymme att röra sig på. För de blir sååå frustyrerade när de fastnar i hörn eller återvändsgränderna..
Hoppgungan är verkligen en hit, likaså gåstolen. Men det gälelr att de har utrymme att röra sig på. För de blir sååå frustyrerade när de fastnar i hörn eller återvändsgränderna..
Jobbade en sommar i Kalmar. Mitt ex jobbade i Värnamo. Men det är verkligen inte värt pengarna... de få man nu får ut för att stå å slita på ett sådant ställe. Vet flera som jobbat där som stortrivts.. men det är väldigt olika på var man jobbar.
Slutsnackat om Donken... de som tycker om att äta kan ju göra det. Det är helt upp till föräldern att bestämma vad man ger sitt barn. Sen får ju folk tycka som de vill om det.
Har har vi wokat köttbullar med massa grönsaker.
Jag jobbar hellre på ett jobb där jag trivs med låg lön, än ett jobb där jag inte trivs eller inte mår bra. Tycker det säger sig självt i och för sig. Då sitter jag mycket hellre hemma. Är glad jag har min A-kassa här. Skall bara klura ut vad jag vill göra i fortsättningen också.
Fick precis veta att min kollega skall öppna upp en leksaksbutik där de skall sälja VillerValla kläder och massa underbara leksker. Gaaaaah... jag vill med!!!! Kanske skulle hyra en lokal å sälja barnkläder.. någon som hänger på.