Inlägg från: dinana
|
-
-
Har varit hos tandläkaren med två busiga ungar. Har tagit bort tandsten. Jätteskoj. Molly fick en studsboll och ett klistermärke.. men vad fick jag då? Ont i tänderna.. jaja..
Det var typ allt kul för ida
-
Har en tokig sju månaders unge här som tror att matstolen är en hoppstol... suck... den står inte still om vi säger så.. tips ?
-
Här ahr vi en bebis som försöker slicka ut resterna i grötskålen.. ser helcharmigt ut
-
behåfärgApipoulai skrev 2010-01-05 22:33:07 följande:Vad är det för konstig färglek som försigår på Facebook? Vem startade den och varför? -
Jadu, ingen aning.... folk är väl uttråkade där.Apipoulai skrev 2010-01-05 22:35:06 följande:Men varför? -
Är det inte dags för en fika snart.. tycker det var evigheter sedan man gick ut å fikade tillsammans.. fyra fem månader sedan sist
-
Precis.. en semla och nått annat gott.. nått måste man ju unna sig i bantningstiderna =)Apipoulai skrev 2010-01-05 22:51:04 följande:Ja en bantningsfika, som du sa! :) Fyndigt! -
sambon sköter fotograferingen.. kan be honom lägga upp bilder men det lät ju ta tidFamiljetrollet skrev 2010-01-05 22:57:15 följande:åhh har du ingen bild på det?han är så söt -
Jag är ju snygg som jag är.. kommer sitta en dag å tänke (fy fan så jag såg ut då).