Familjetrollet skrev 2010-01-05 19:37:46 följande:
miss you too min goa brud hoppla hoppas hon tog det på rätt sättdet är väll hon du inte går jämt med ?jag brukar säga att "jag älskar dig" till killkompisar.men de vet att det är på ett vänskapligt sett.sen har jag killkompisar som gärna kramas när man stöter ihopp på stan osv.
haha... jadu.. det är samma tant... gaah.. kommer skämmas ihjäl nästa gång vi ses.. gick av bara farten liksom.
Familjetrollet skrev 2010-01-05 19:39:27 följande:
tror de är stängda.tom HTH var stängt idag när man väl tar sig
dit.du tänkte nog på nått trevligare när du prata med svärmor. vi får ta en shoppingrunda snart igen eller en fikaträff eller nått annat skoj
ja, haha.. sambon satt ju mittemot såå.. =D
Leos och Vincents mamma skrev 2010-01-05 19:39:35 följande:
Vad skulle du skriva istället för texttv då?
funderar på detsamma.... i och för sig skriver jag saker fel av bara farten ibland.. jag tänker en sak och skriver en annan. Kanske för att sambon pratade om texttvn innan.... ja jo jag skulle kolla om jag hittade något om det på nätet. Vet att de skrev om det häromdagen dock på text-tv. Men svårt att hitta sånt på nätet. De sa inget om någon ny våg dock, bara att det skulle komma svårare epidemier som man ändå behövde nyutt vaccin för att fixa. Men så är det ju alltid.