Vi från Linköping! Del: 6
Vi får komma fram till att alla barn är olika... Leonard är kort men rund. Stort huvud stora fötter, stor mage, men kort.
Vi får komma fram till att alla barn är olika... Leonard är kort men rund. Stort huvud stora fötter, stor mage, men kort.
Hehe.. nej jag menar nog mest att klädstorlekarna har krympt nu förtiden... men sen hade ju Molly 74 när hon var i samma ålder.. killar är ju större.
Däremot så är det bevisat att barn som är födda vaginalt har mindre huvudomfång eftersom de trycks ihop när de föds.
Barn som föds med kejsarsnitt är dessutom mer kreativa än barn som föds vaginalt. *hehe*
jag tycker att femmorna sitter perfekt.. har liberos comfort fit. 4orna växte han ur för någon månad sedan.
Här är hans tillväxturva.. dålig upplösning dock.. men ltie skoj å se på om man fyfy "jämför" med medelkurva.

det är baar de röda som gälelr Leonard.. snodde kurvan på nätet.
Har varit på MAX och ätit, gissar vilka mer som var där och kom å satte sig bredvid =) Japp, Calle och Erik Grönwall.. varför stå å trängas på IKANO liksom när man kan luncha ihop. /tjing till alla idol-loosers
Calleär så go så skulle kunnat ha ätit upp honom med blicken om jag kunnat... har jag nått å drömma om i natt