-
Ja det är sant... sen finns det inga butiker i stan som är riktade till kvinnor med stor byst trots att de är smala... så skall man köpa bh så måste man specialbeställa i bhbutiker eller beställa från utlandet. Folk ser ju ut som frågetecken i bh-butikerna när man frågor efter bharna i storlek 65H 60I. Och jag är ju för sjutton inte smal direkt.Fru T skrev 2009-12-30 19:12:52 följande:så upplever inte ja det, men sen får man ju tänka att tex Gina och Cubus är UNGDOMSaffärer och tex LIndex å Kappahl är VUXEN affärer.. I dom förstnämda är kläderna "riktade" och "anpassade" till den yngre generationen i kroppsform (du vet när man inte riktigt har fått dom fina kvinliga formerna) Medans dom sistnämda är mer tiktade till tec Kvinnokroppar... Därav skillnaden på kläderna -
fast de storlekarna finns ju i bh-butikerna i alla fall.. finns ju till och med att få tag i på lindex utan problem. där startar de flesta bhar på storlek 70.Fru T skrev 2009-12-30 19:28:22 följande:det är inte äns lätt att få tag i 70D ska ja säga dig så om dom storlekarna är svåra att få tag i förstår ja ;) -
fick tips om den här sidan.. där kan man söka på den storlek man vill ha.. super! www.lace.dk
-
kan tyvärr inte... har båda ungarna och sambon han jobbar. måste kolla med dagid när sjutton de öppnar igen för jag har ingen aning.. jag som har tid hos tandläkaren.. vill ju knappast dra med två ungar dit då.Familjetrollet skrev 2009-12-30 19:40:28 följande:trist att det är så.vill du haka på till Norrköping på måndag? -
Tänkte ta kort på dem först, men känes lite väl nördigt så jag la ner mobilen igen. Svårt å hålla tassarna borta från Calle... *ggrrrrr*
-
Jag får ringa på måndag och kolla om Molly kan gå på tisdag då. Tror vi skrev i papprena att hon skulle vara ledig, men jag minns inte till vilket datum. Hon var ju sjuk sista veckan så hann inte snacka med personalen innan jullovet.
-
Någon som vet vart man kan köpa Panache behåar och prova dem... ?
-
Gott nytt år allihopa.. om ett par timmar... !!!
-
Molly hon har "försvunnit" ett par gånger på IKANO. Men det beror mest på att hon sprungit iväg trots flera tillsägningar. Nu hoppas jag hon har lärt sig av sina misstag och att hon håller sig nära mamma eller pappa när vi är där. En anledning till att det är skönt att inte ta med sig ungarna när man skall storhandla.
-
Har coop öppet till 22 idag?