• dinana

Vi från Linköping! Del: 6

Familjetrollet skrev 2010-01-07 12:25:06 följande:
    Dinana ska vi ta en rolig shoppingtur framöver?
    Javisst kan vi göra det! Puss puss..
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2010-01-07 13:26:09 följande:
    mums brudenhär tvättar man för fullt.ikväll om allt går som det ska så har vi en tvättmaskin igen*jippi*
    Åh vad skönt! Det är ju suveränt.. tvättmaskin kan man ju inte leva utan.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2010-01-07 13:26:09 följande:
    mums brudenhär tvättar man för fullt.ikväll om allt går som det ska så har vi en tvättmaskin igen*jippi*
    Kanske kan gå på myrorna och Kretsboden eller liknande en dag. Skall ev ner till stan imorgon.
  • dinana
    Fru T skrev 2010-01-07 13:39:50 följande:
    vi har tvättmaskin hemma men andvänder den inte, klarar oss mycket bra med tvättstugan som ligger tvärs över gården... Varför spä på sin egen elräkning när man kan spä på nån annans
    Går väl inte ens att jämföra... men visst du får gå till tvättstugan om du vill. Jag föredrar att ha min egen maskin. Vet ju inte vad det är för skit i de maskinerna i tvättstugan, sen så kan man ju inte tvätta när man vill.. som man kan göra med en egen maskin. Behöver inte hålla på å boka tid och kruxa.
  • dinana
    Cicci.

Vi kanske kan ses på stan då, om du har lust.. Kan ju åka ner ihop. Jag har med både Molly och Leonard så kan ju vara gött om man får lite sällskap. Har nog inga ärenden ner egentligen. Men är skönt att komma "bort" emellanåt också. När slutar de plugget?
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2010-01-07 14:06:52 följande:
    tidigt eftermiddag.vi kan ju ta nån buss runt 9:30.ja det är skönt att komma hemmefrån ibland.och i ditt sällskap har man aldrig tråkigt
    aha... hallå du får lära dig att göra mellanslag efter punkt nu! ser ju bara roligt ut när du klämmer in länkar hela tiden. eftermiddag.vi

haha

ja vi kanske skall säga så. Molly är kanske inte världens piggaste då. Men det blir nog kul. det underlättar om man är två vuxna.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2010-01-07 14:15:38 följande:
    orkar inte.inte ens en punkt hjälper ju.det retar ju alltid upp nån kolla fb så får du ett gott skratt.ska lägga in länken strax
    haha.. skön stavning. borde finnas rättstavningsprogram på alla datorer.
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2010-01-07 15:07:01 följande:
    Jag skulle aldrig orka springa till tvättstugan, även om den ligger så nära. De få kronorna som blir extra på elräkningen betalar jag gärna. Skulle aldrig överleva utan vår tvättmaskin. Funderar på om jag inte vill ha en tumlare också, det är så tråkigt att behöva vänta på att det ska torka innan man kan köra nästa maskin. Idag gjorde Lucas comeback på dagis, och man märkte verkligen att han hade saknat det. Han var överlycklig och det är så skönt att se att han trivs. Det var också Linus första inskolningsdag och det gick jättebra. Han traskade runt och verkade trivas. Men då och då kom han till mig och tankade lite närhet Han är ju ganska mammig av sig så vi får väl se hur det går när det blir dags att lämna. Har inga förhoppningar om att det ska gå lika lätt som med Lucas i alla fall.
    Ja torktumlare är ett måste. Skulle inte kunna leva utan den =)

Jasså. Jag var överpå dagis, men de öppnar inte förräns på måndag här. Så Molly fick följa med till BabyCafét. Vi hade skitskoj där och de sjöng i kör personalen och Molly. Så sött. Det var inga problem att ha med henne, bara trevligt både för personal och barn och föräldrar. Molly hjälpte gärna till med allt. Plocka fram leksaker och städa efteråt. Hon ville inte ens gå därifrån sen... men men.
  • dinana

Vi har alltid haft el som ingår.. så jag har inget att jämföra med tyvärr.

• dinana
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2010-01-07 18:06:02 följande:
    hmm, riktigt så stora vill jag inte ha
    D-kupa är la inte så stort.. jag har ju G-kupa men har inte så stor byst. Det beror ju i och för sig på vad du har för mått runt om. Fast jag rekommenderar att du skaffar en storlek som är lätt att få tag på.. inte 65G då som jag har.
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6