JePaLuLi skrev 2010-01-07 15:07:01 följande:
Jag skulle aldrig orka springa till tvättstugan, även om den ligger så nära. De få kronorna som blir extra på elräkningen betalar jag gärna. Skulle aldrig överleva utan vår tvättmaskin. Funderar på om jag inte vill ha en tumlare också, det är så tråkigt att behöva vänta på att det ska torka innan man kan köra nästa maskin. Idag gjorde Lucas comeback på dagis, och man märkte verkligen att han hade saknat det. Han var överlycklig och det är så skönt att se att han trivs. Det var också Linus första inskolningsdag och det gick jättebra. Han traskade runt och verkade trivas. Men då och då kom han till mig och tankade lite närhet Han är ju ganska mammig av sig så vi får väl se hur det går när det blir dags att lämna. Har inga förhoppningar om att det ska gå lika lätt som med Lucas i alla fall.
Ja torktumlare är ett måste. Skulle inte kunna leva utan den =)
Jasså. Jag var överpå dagis, men de öppnar inte förräns på måndag här. Så Molly fick följa med till BabyCafét. Vi hade skitskoj där och de sjöng i kör personalen och Molly. Så sött. Det var inga problem att ha med henne, bara trevligt både för personal och barn och föräldrar. Molly hjälpte gärna till med allt. Plocka fram leksaker och städa efteråt. Hon ville inte ens gå därifrån sen... men men.