• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-12-11 13:30:45 följande:
    min älskade man läste mina tankar på distans igår Ja satt hemma å funderade på vad ja skulle dricka på lördag å kom på att ja inte hade nåt vin kvar, brukar ju alltid ha en tetra i kylen... Å in kommer mannen med min favvo tetra i handen efter ett kort besök nere på stan Nu fick han pluss poäng igen
    nom-nom-nom
    tur han gör någon nytta!
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-12-11 13:30:45 följande:
    min älskade man läste mina tankar på distans igår Ja satt hemma å funderade på vad ja skulle dricka på lördag å kom på att ja inte hade nåt vin kvar, brukar ju alltid ha en tetra i kylen...Å in kommer mannen med min favvo tetra i handen efter ett kort besök nere på stan Nu fick han pluss poäng igen
    Snällt av honom!!

Tänkte just fråga hur mycket jag ska ta med mig imorgon..känner jag mig rätt kommer jag vilja ha ganska mycket vin
    Men hur mycket kommer ni andra att dricka?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    nom-nom-nomtur han gör någon nytta!
    ja eller hur! va berädd på att skicka han te ett fjärran land där ett tag
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-11 13:32:18 följande:

Snällt av honom!! Tänkte just fråga hur mycket jag ska ta med mig imorgon..känner jag mig rätt kommer jag vilja ha ganska mycket vin Men hur mycket kommer ni andra att dricka?
    Da tar med mig min box, förhoppningsvis dricker ja inte upp den men ja tycker att fri tillgång är bra då slipper ja bli putt när det ja tagit med mig är slut för nu kommmer det ju inte ta slut
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-12-11 13:50:44 följande:
    Da tar med mig min box, förhoppningsvis dricker ja inte upp den men ja tycker att fri tillgång är bra då slipper ja bli putt när det ja tagit med mig är slut för nu kommmer det ju inte ta slut
    Det är ju bra
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • playmate86

vi får hoppas att han blir bättre av den nya maten det får tiden utvisa annars har vi provat allt som finns att prova nu så....

tack för alla råd och tips ni är guld värda allihoppa

• dinana
    JePaLuLi skrev 2009-12-11 11:50:10 följande:
    Jag har varit på nästan varje babyöppet sen i somras och bara sett dig där en gång.

Luciatåget idag var jättemysigt!
    Märkligt, vi går i och frö sig bara på torsdagar... tyvärr var ju Leonard sjuk två veckor så vi fick hoppas över de gångerna, annars har jag nog gått varje torsdag sen i augusti. Nej jag har nog bara sett dig där en gång.... men du går kanske på öppna förskolan med Linus.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-12-11 16:33:03 följande:
    Märkligt, vi går i och frö sig bara på torsdagar... tyvärr var ju Leonard sjuk två veckor så vi fick hoppas över de gångerna, annars har jag nog gått varje torsdag sen i augusti. Nej jag har nog bara sett dig där en gång.... men du går kanske på öppna förskolan med Linus.
    Vi brukar gå på babyöppet varje torsdag med Bella, Saga och de andra söta tjejerna

Visst brukar vi gå på öf också när Lucas är hemma. Var bland annat där häromdagen och bakade pepparkakor till dagens lussefirande!

Fick just ett telefonsamtal om att svägerskan och hennes sambo gift sig!
    De hade gått till rådhuset idag. Kul för dem, men visst känns det snopet att ingen fick veta nåt. Det vara bara de och deras dotter.
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2009-12-11 18:20:34 följande:
    Vi brukar gå på babyöppet varje torsdag med Bella, Saga och de andra söta tjejerna Visst brukar vi gå på öf också när Lucas är hemma. Var bland annat där häromdagen och bakade pepparkakor till dagens lussefirande! Fick just ett telefonsamtal om att svägerskan och hennes sambo gift sig! De hade gått till rådhuset idag. Kul för dem, men visst känns det snopet att ingen fick veta nåt. Det vara bara de och deras dotter.
    Ja precis.. Saga och Isabella brukar vileka en hel del med.. Synd att Isabella blir ett år nu den 25e.. för sen är hon ju för stor. Men... det är en ssita avslutningsträff på torsadag.. Då kan man klä ut sina små om man vill för jultemats skulle... tänkte se om L vill ha sin tomtemössa då.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-12-11 18:51:42 följande:
    Ja precis.. Saga och Isabella brukar vileka en hel del med.. Synd att Isabella blir ett år nu den 25e.. för sen är hon ju för stor. Men... det är en ssita avslutningsträff på torsadag.. Då kan man klä ut sina små om man vill för jultemats skulle... tänkte se om L vill ha sin tomtemössa då.
    Saga fyller också ett år snart, men man får ju fortsätta om man vill. Det är ju inte så att bara för att man passerat ettårsdagen så får man inte vara med. Men de flyttar ju båda två nu och ska även börja på dagis, precis som Linus så därför faller det sig ju naturligt att man inte är med längre. Vi var mer än välkomna på torsdag och då ska vi så klart dit, vi ska nog dit även på onsdag.
    Lucas och Linus var tomtenissar idag och gjorde succé där inne
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6